Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är den???
Måste fira nya tråden med en ny bild på mig
URL=http://s55.photobucket.com/user/Diamanten/media/E247C837-AF22-42F1-A023-DA4A452BE1E3-9272-0000050B76E4DC2C_zps5393c89d.jpg.html]
jag har kort bil fran solnedgang till soluppgang. Vilket visade sig vara mycket mindre romantiskt eller kul an det later daremot fick jag choklad hjartan i mitten sa lite bra var det i all fall.
VV inatt kunde jag inte somna så efter 3 timmars sömn sitter jag och försöker äta frukost inför en hel arbetsdag, känns inte bra. Nåja imorgon kan jag sova till kl 13 om jag vill så.
Jag tänkte på dig senast igår och funderade på hur det går för dig och din far, så tack för att du uppdaterade, även om jag hoppades på något positivt för dig nu
Hoppas det vänder snart, och att din far kryar på sig
Kramar!
Vv: Mina tandköttsfickor är borta! Undrar vart de tog vägen? Har inte tänkt på det tidigare
Aja jag klagar inte. Det är bara bra ju
Sonic - Vilket härligt kort! Du ser alltid så glad ut på dina foton jag sett
Babe- Beklagar verkligen, ibland är livet orättvist tungt när allt kommer på en gång. En stor kram till dig!
kl
mitt penecillin funkar och jag kan äntligen äta normalt igen
Sitter och dricker morgonkaffet, funderar på livet, blir visst lite ändringar igen på vägen, känns både jätteroligt men lite läskigt
Hästmänniskan Jag gjorde uppehåll i 14 år, från 18 till 32. Oj vad mycket det var som jag trodde att jag fortfarande kunde som inte fungerade lika bra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.