Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Bukeandan när man som mest behöver den. . .tack allihopa!
Ja det var skönt att veta och slippa undra. . .nu vet man att han äntligen är smärtfri och inte lider längre.

Beklagar sorgen!:cry: Men som du säger; Nu lider han inte längre!

kl

VV: Idag har jag sett två getter som blivit helt sönderstucka av bin. Har aldrig sett ett djur vara så svullen i ansiktet. Min hjärta brast och jag var så nära till tårar! Getterna har fått medicin och nu är det bara vänta till svullnaden går ner:cry:

*kl

Edwind är en riktig liten myspropp, väljer helst att sova på en kudde eller en hög med fleecefiltar :love:

Eeeedwind! :love:
Han är saknad, men han kanske blivit en riktig lantis som inte vill vistas i stan :p

Emma - fina du, beklagar sorgen verkligen men skönt att du faktiskt fick beskedet och kan se det som att hon inte lider mer...
*ett lass med styrkekramar*

Emma jag beklagar verkligen din sorg och anser att din mamma behandlar dig väldigt väldigt fel!

VV
gårdagen innehöll mycket och idag är jag helt slut och känner mig nog tom lite ledsen. Nåja jag är lockig i håret iaf! *försöker vara glad för det lilla*

Helt slut efter prylmarknaden. Sålde inte så mycket, men trevligt ändå.
Är en slappardag imorrn tror jag. Måste för jag har så ont så jag mår illa nu.
Nåja, nästa helg blir det Uppsala.

Är ingen expert men så länge man inte har feber eller halsont ska det väl vara ok? Om det tar emot ska man givetvis sluta.

kl

VV: Är så himla känslig för lök, mina ögon bränner bara jag tittar på en lök!

Jag har fått lära mig att symptom ovanför halsen och feberfri är det okej med lättare träning, men symptom nedanför halsen (tex hosta och ont i halsen) eller feber så bör man inte träna :)

VV
undrar varför jag börjar vakna 6 om morgonen på helgerna. Ljuset eller vanan att gå upp 5 om veckorna som spökar...

Att träna med halsont är direkt farligt. Feber ska man helst inte träna med heller. I övrigt ger det sig själv, är man dyngförkyld är ju orken begränsad.

Underbara ni :love:

Känner att jag börjar återhämta mig lite nu, till och med lite smink åker på och hemmet ska(behöver verkligen) städas. Har rastat hunden, funderar på hur den där karln verkligen fungerar och om vi fungerar? Så otroligt olika liv och intressen men samma värderingar.

Hur som haver, borta bra men hemma bäst men just nu lockar det trots allt att få åka bort någonstanns ett tag.....ta en paus från livet här för en vecka eller så....;)

Lite lite hosta, och lite lite snorig, annars inte mycket.
Ingen feber, ingen "regelbunden" hosta, ingen nytillkommen värk...så då borde det vara lugnt?

Jag gick på ett BodyBalance-pass igår och det gick bra, dock är det ju inte så mycket kondition, som känns som det man borde undvika?
I alla fall så var jag ute och gick i ca 3,5 timmar idag, promenadtempo och det var inga som helst problem, så då kanske det är lugnt?

Men kanske inte köra jättehårt?

VV: Jag är glad! Trodde det "skitit" sig med andra passhunden pga ett missförstånd som uppstod förra gången hon var här, men nu så frågade ägaren om jag kunde ha hunden på lördag! :love:
Känner mig typ 10kg lättare :)

Jag hade inte ansträngt mig så att jag fick upp pulsen allt för högt, det som är risken vid halsont är att det sätter sig på hjärtat.

Promenader hade jag nog fortsatt med men kanske undvikt, gym/kondition :)

VV
Är rastlös och trött samtidigt, är nog något väldigt fel på mig ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
250
· Visningar
5 059
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 407
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 948
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
57 58 59
Svar
1 172
· Visningar
61 460
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar