Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

VV Har knallat milen idag :)

Kommit igång med träningen ordentligt igen, joggar måndag, tisdag, torsdag och fredag. Onsdagar blir längre pw.

Sjukt nöjd.

Ska då inte ha ny karriär som inbrottstjuv.
Får inte upp låset till förrådet trots otaliga försök.
Jag som har alla loppissaker och ströet till kaninerna där.

lås som i hänglås? ingen granne som kan klippa upp det isf?

Den enda som har en bultsax sover just nu och ska till jobbet sen.
Måste mocka åt kaninerna men ja...

Då lånar du snabbt som attan saxen innan grannen hinner sticka iväg till jobbet :)

Min sambo skulle bli asbra inbrottstjuv:o:angel::D

kl

VV: Spelar dart med sambon! Han är påväg att vinna:(

Hamnat i en snabbt nedåtgående spiral...allt är i princip i botten, från att verkligen ha varit på toppen.
Hoppas jag kan få hjälp att bryta innan det går åt helvete med allt! :(

Jag funderar på om de på DBT inte kan hjälpa dig att se det här med psykiatrins hus som en utmaning? Du fixade det ju galant i trygg miljö och nu har livet kastat åt dig en större utmaning?

kl

VV: VARFÖR SKA PROVTERMINERNA VARA EXAKT PÅ DEM OLÄGLIGASTE DATUMEN?!?!?!?!

Klarade motorsågskörkortet .

Gratulerar! :banana:

Förbannade jäkla hundmänniskor som tar med sina panikslagna djur till majbrasor och raketer!
Det gjorde så himla ont att se hur de led, ångrar att jag inte sade något!:banghead::crazy:
En stackars panikslagen pudel slet de i för att de ville gå närmare eld och fyrverkerier och inte den.
En annan starkare var så rädd att jag nästan inte tror den kunde bli räddare, det var riktigt hemskt! Även om de i alla fall stod en bit bort från allt...

Jag som inte brukar ha problem att säga ifrån sitter här med grymt dåligt samvete! :cry:

Och så missade vi polishästarna...suck! :(

Förstår att det inte var trevligt att se, förstår inte folk som inte respekterar sina djur.

Vår dam gillar inte raketer så då blir det inte heller att vi åker någon stans över nyår/påsk osv där sådana finns. Att de dessutom sliter i hunden för att komma närmare elden är ju bara sjukt! En sak om man inte visste att den var osäker/rädd för majbrasa osv, men om man märker det på plats så tvingar man ju inte fram den. :mad:

Jo lil-sis, 2 timmar (nåja, 2,5 pga strul med låsmekanismer och datorer på bygget) efter att jag skrev inlägget pratade jag med min underbara psykolog om precis det, och vad gör hon?

Tar fram mobilen, youtube:ar på MoraTräsk - tigerjakten och...ja...resten kan ni gissa själva! :D

Hon är helt outstanding!
Jag fick även order att lyssna på MoraTräsk på väg in i huset för grupp-DBT:n imorgon, det blir en spännande entré det...

:rofl:

Så nu känns det faktiskt lite bättre :)

Låter onekligen som att din psykolog vet hur hon ska få dig att må bra, härligt att du har en sådan bra och att du känner dig bättre :D

Nu har vaktis klippt låset :)
Tog 1 minut från när han kom tills han åkte.
Men nu ska jag bära loppisgrejor. Och mocka åt kaninerna.
Sen packa om loppisgrejor :)

Låter onekligen som att din psykolog vet hur hon ska få dig att må bra, härligt att du har en sådan bra och att du känner dig bättre :D

Jaa...hon är toppen! :love::love::love::love:

Kolla vad fina väntrum vi har, med fantastiskt bekväma bänkar...:grin:
skithusvantrum_51823dbcddf2b31da0f5c032.jpg

vantrum2_51823e3b9606ee3188fe5a00.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 103
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 407
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 987
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
57 58 59
Svar
1 177
· Visningar
61 761

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka