Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jaha så tog man modet till sig och skulle deklarera och vad händer? jo Nordeas bank id funkar inte
Jag haft kontakt med skatteverket som ger anstånd om det inte ordnar sig *andas ut*
Hade ju fina skattproblem för 2 år sen när den var helt tokig (restskatt över 50.000kr som var "lite" fel)
I år har jag en massa bilagor som ska ordnas och det känns ju halvbra, jag fattar inte riktigt hur det ska fyllas i ,det löser sig väl, hoppas jag
Ville nog mest gnälla med det här inlägget.
/hallonsaft som helt vill glömma deklarationen och hoppas det inte blir upptäckt.
vv: Dom ringde från sjukan i morse och mammas sambo är på sista versen, så vi skulle komma dit, så min mor bestämde följande, att hon och hans barn som inte brytt sig om han på flera år och han inte ens vill träffa längre får komma dit. Jag fick inte. Jag har jag bara haft anhörigvård och tagit hand om honom sen han blev sjuk och var och hälsat på nästan varje dag på sjukan och stått honom väldigt nära. När jag ändå åkte dit för att säga farväl blev jag bortkörd därifrån Inte ens på hans dödsbädd kan folk hålla sams och bete sig som folk
Jag hoppas jag är hemligt adopterad!
Nu sitter jag i hagen och vaktar gräddbullen så hon slutar smita... Så ingen städning. Husse är på väg med ny tråd och stolp. Har även pratat med ombudsman då jag ska på möte med UL och co om Stenhagen, imorgon på min fridag, såklart...
Ja det passar när man kan hjälpa, men sen så, då slängs man ut utan ens ett tack, men jag vet ju att han är tacksam i alla fall för all hjälp han fick...
Så nu har jag gråtit som en tok till och från hela dagen, ska ta mig i kragen och åka ut och ta hand om hästarna snart...
Jag får inget veta, ändå går jag omkring och lixom väntar på att någon mot all förmodan ska bekräfta att han har somnat in. Jag vet ju att det kommer ske i dag lixom, så dålig som han är/var (?) men ändå....
Min mor lär ju inte meddela eftersom jag åkte dit....blir ju mitt straff lixom....*suck*
Tycker att det är fruktansvärt att du ska behövas straffas för att du visar att du bryr dig och har dessutom engagerat dig i personen när han var hemma..
Man tycker ju att det är hon/dom som får leva med att ha betett sig så illa, men om jag misstänker rätt så har dom inte ens vett att inse hur illa dom beter sig..
Om det kan vara till nån slags tröst, så tänk då på att det där är inte normalt beteende. Det är inte en sund eller frisk handling att bestämma en sån sak rakt av, utan pardon.
Det gör ont ändå, jag förstår det. Men det kanske kan hjälpa en gnutta att veta att så här gör inte människor i vanliga fall.
Era inlägg hjälper mig verkligen massor i dag. Och du har rätt, det är inte friska handlingar. Ni ska veta att ni är guld värda en dag som denna och det känns skönt att ändå få det lite bekräftat att det inte är ok det som hände i dag.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.