Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag tyckte den var hemsk. Även om det var sagt med glimten i ögat så är det inte alls så jag läser den.. att bli kallad ”embarrassing” av sin mormor/farmor är ju supertungt.@Ceta Ledsen?
Ja det är så ledsamt.Ja, jag tyckte den var hemsk. Även om det var sagt med glimten i ögat så är det inte alls så jag läser den.. att bli kallad ”embarrassing” av sin mormor/farmor är ju supertungt.
Jag hade samma reaktion så vill bara tillägga att jag läste det som att grandma visserligen är öppen för olika läggningar men att vara singel är minsann pinsamt.Förlåt, jag läste den annorlunda. Ska tänka mer utanför mitt eget i fortsättningen
Jo, jag läste den också så, men kände igen mig mycket i att mina äldre släktingar sagt många liknande saker till mig och mina syskon/kusiner, tjat om partners, barnbarn etc. Så jag kände väl att det var positivt och inkluderande för jag förknippar sådant tjat med kärlek. Hade kunnat tänka längre och inse att det inte är så för alla, så ska göra det i fortsättningen.Jag hade samma reaktion så vill bara tillägga att jag läste det som att grandma visserligen är öppen för olika läggningar men att vara singel är minsann pinsamt.
fan vad trist, hoppas det har minskat!Jo, jag läste den också så, men kände igen mig mycket i att mina äldre släktingar sagt många liknande saker till mig och mina syskon/kusiner, tjat om partners, barnbarn etc. Så jag kände väl att det var positivt och inkluderande för jag förknippar sådant tjat med kärlek. Hade kunnat tänka längre och inse att det inte är så för alla, så ska göra det i fortsättningen.
Ja men det är väl det som är skämtet? Vilket på ett sätt är lite roligt om förväntningen är en homofob grandma liksom, men samtidigt förstärker punchlinen en del andra lite trista förställningar.Jag hade samma reaktion så vill bara tillägga att jag läste det som att grandma visserligen är öppen för olika läggningar men att vara singel är minsann pinsamt.
Big oof-energy är det allt