Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte ser - hör
Den här var ju galet rolig, dräkten gör det så mycket bättre! Och personen i bakgrunden som verkar försöka stoppa det helaDetta klipp är underbart!
har dykt lite djupare och det är tydligen vad som väntas av denna katt.Den här var ju galet rolig, dräkten gör det så mycket bättre! Och personen i bakgrunden som verkar försöka stoppa det hela
ofta har någon skojat med användaren och färst en B.A.B.Y. enhet som tömmer den om man vänder på den.
Jag förstår ändå inte. Vad är en B.A.B.Y. enhet och hur fungerar den?ofta har någon skojat med användaren och färst en B.A.B.Y. enhet som tömmer den om man vänder på den.
Jag vet inte, mitt M.A.N.S.G.1.R.5. chip hindrar mig att ta reda på detJag förstår ändå inte. Vad är en B.A.B.Y. enhet och hur fungerar den?
Tycker den funderingen är lite kul när jag var liten fanns såna nappflaskor till dockor, och det var ju ren magi att vätskan i försvann när man vände den upp och ner, men kom tillbaka när man vände den rätt. Jag fattar fortfarande inte hur det fungerade fast jag tror jag läst om det jag fnissar dock till varje gång den bilden dyker upp.
Flaskan är dubbel, vätskan pressas mellan två lager, därför ser det ut att fylla denTycker den funderingen är lite kul när jag var liten fanns såna nappflaskor till dockor, och det var ju ren magi att vätskan i försvann när man vände den upp och ner, men kom tillbaka när man vände den rätt. Jag fattar fortfarande inte hur det fungerade fast jag tror jag läst om det jag fnissar dock till varje gång den bilden dyker upp.
Min fundering blir istället varför babyn ska tvingas äta idisslad apelsinjos och inte mjölk?
De finns fortfarande. Dottern fick såna i julklapp till sin docka (var ett tvåpack, en med gul juice och en som ser ut som mjölk @Nahar ).Tycker den funderingen är lite kul när jag var liten fanns såna nappflaskor till dockor, och det var ju ren magi att vätskan i försvann när man vände den upp och ner, men kom tillbaka när man vände den rätt. Jag fattar fortfarande inte hur det fungerade fast jag tror jag läst om det jag fnissar dock till varje gång den bilden dyker upp.