Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet att jag är extremt sen på det men jag måste bara säga hur hysteriskt jag skrattade åt detta. Att det börjar med ”Hej” och sedan dessutom tilltalar den specifika älgen som ”du”, helt underbart.Ja, det är ju dessutom direkt från Trafikverket
Jag tycker det är helt underbart med ett väldigt fyrkantigt meddelande neutralt uppläst och älgen får panik!
Jag förstår inte
Känns lite som att be om inbrott att skriva vart en borttappad nyckel leder till, om den som hittar den är oärligJag förstår inte
Framförallt också med tiden när personen brukar komma hem, så att en oärlig person vet att huset är tomt innan detKänns lite som att be om inbrott att skriva vart en borttappad nyckel leder till, om den som hittar den är oärlig
Vilket bra citat! Ska försöka tänka så, jag känner mig stressad över alla mina olästa böcker som jag ”borde” läsa.
så som jag tänkte när jag såg detVilket bra citat! Ska försöka tänka så, jag känner mig stressad över alla mina olästa böcker som jag ”borde” läsa.