Alltså en helt vanlig tank(nings)lampa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är så jag tolkar det, den går igång när man har nått "reserven" i tanken. (som jag har lärt mig)Alltså en helt vanlig tank(nings)lampa?
Okej, jag har nog aldrig förut hört någon prata om "reserven" på något annat än mopeddet är så jag tolkar det, den går igång när man har nått "reserven" i tanken. (som jag har lärt mig)
Det är ett gammalt sätt att prata om de sista literna man har i tanken på bilen. Vanligt bland bilmeckarfolk så inget konstigt alls.Okej, jag har nog aldrig förut hört någon prata om "reserven" på något annat än moped
Som sagt, har aldrig hört någon säga det här i finland, varken bilmekarfolk eller andra, men nu vet jagDet är ett gammalt sätt att prata om de sista literna man har i tanken på bilen. Vanligt bland bilmeckarfolk så inget konstigt alls.
då vet var jag har fått de från, 1988 våren praktiserende jag på Mercedes i farsta. Lärde mig mycket om bilar där.Det är ett gammalt sätt att prata om de sista literna man har i tanken på bilen. Vanligt bland bilmeckarfolk så inget konstigt alls.
Nu bor jag i Sverige men jag är uppvuxen med det av min danska pappa som var bilmekaniker och hans likasinnade polare samt släktingar, men vet ju inte hur det är i Finland.Som sagt, har aldrig hört någon säga det här i finland, varken bilmekarfolk eller andra, men nu vet jag
Du jämför alltså ett fejkat sexistiskt videoklipp på en kvinna med barn som tagit fel på en lampa?
Jag tvivlar, i körkortsutbildningen ingår även det mest basala när det gäller bilar och har man bil är problemet snarare att de inte servar dem än att någon skulle vara dum nog att hälla olja på en motor, men det hör inte till tråden och vill du diskutera mer misogynt kan du starta en egen tråd och se hur länge den överlever.Tillräckligt med övervaknings kamera klipp från bensinstationer på Youtube som visar både män och kvinnor som heller olja över motorn för att det skal vara fejk eller sexistiskt. Kommer in några bilar varje år i verkstan som behöver motor tvättas pga detta fenomen.
Ja, alltså jag vet ju hur tankmätare ochPå de flesta bilar är det bara en liten rund gul lampa i något av nedre hörnen på tankmätaren, samtidigt som det kan komma upp i displayen "Du bör tanka snarast" indikerar då att det är mindre än 10% drivmedel kvar i tanken