TR-nyheter 2005?

P

Picasso

Läste på Hermanstorps hemsida att man fått dispens för fler språng i MsvB för kat C+D än vad TR tillåter, detta som test inför TR-ändringar 2005. Något annat på gång, någon som vet eller hört något?

Dt är väl för att dom svenska banorna har för få språng jämfört med dom internationella skulle jag tro.

Banan var fin iallafall,jag såg en del av ponnyhindren när jag var där i går. (fast ponnierna tävlade ju i söndags så dom såg jag inte)

var i falkenberg..... det var realativt lite hinderfel i terrängen för att vara msvb. ingen av ponnyerna hade några vidare problem med det. de va en mkt trevlig bana....

Jag var också där och red Msv för D-ponny och det var en jätte fin bana, väldigt inbjudande. Det var som Therese skrev, väldigt få som fick problem i terrängen och det tyder nog bara på att det var ett bra startfält, för banan i sig var inte för lätt. Själv tyckte jag att det var en bra bana med lagom mycket svårigheter.
Jag tror det var 19 hinder och sammanlagt 21 språng eller något.. :confused:
För övrigt var det en mycket bra och väl genomförd tävling! :)

ja jag vann faktiskt i klass 4 :) med Barcelona T, såg du inte oss i terrängen om du tog tid??

Nja en sekund över tiden, fast min klocka visade tiden exakt när jag red över och jag startade ändå den ca 4 sekunder innan jag red över startlinjen :angel:

Så någons klocka går fel :angel:

:eek: Hjälp! Tyvärr så kan du inte strypa mig, jag bara rapporterade och höll (försökte hålla) ordning.. Var andra tjejer som tog tiden ;)

Mamma hade iaf bara gott att sig om dig ;) Kommer du till SM:et?

Anmäl dig i tid nu bara så vi kan låta dig rida rätt klass :D

Skämt å sido, ska titta när du rider då om jag har möjlighet ;) Vilken häst?

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 967
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 211
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ska jag vara ärlig så har 2023 varit ett riktigt skitår. Första kvartalet var ju åt pipsvängen redan från början med en fin vän som...
Svar
6
· Visningar
1 567
Senast: astronaut
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 546

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka