Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft perioder med torra ögon förr. Med tio års mellanrum typ.Åsså kommer då ett svar från den snart färdigutbildade apoteksteknikern
Först - det finns ingen sort som är bäst för alla. Tyvärr, för det hade gjort mitt jobb betydligt enklare på den fronten... Hyllan på apoteket där ögondroppar för torra ögon huserar innehåller många olika sorter och den krassa sanningen är att man behöver prova sig fram för att hitta den sort som passar en själv bäst. Jag håller själv på att prova mig igenom hyllan, delvis pga att jag vill veta vad det är jag ska sälja till mina kunder.
Det är inte särskilt ovanligt att tårvätskan blir "sämre" när vi blir äldre och dropparna fungerar genom att förbättra detta på olika sätt.
Mina egna favoriter just nu är Oxyal triple action eller Thealoz duo.
Nu har jag testat. Och ja, det gör en påtaglig lindring!Om det är så att din tår- och/eller smörjproduktion minskat, vilket kan ske av olika skäl, så kan du ofta hjälpa upp produktion och distribution genom litet självhjälp. Punkt 7 i den här länken ger ledning.