Sv: Tonåringar...
- Jag fick vara ute så länge jag ville, å andra sidan var jag i stallet varje dag och hade ofta jourer på helgerna (mocka, fodra, in och utsläpp av 16 ridskolehästar och 10-12 privata, ensam
) så jag var rätt lugn fram till gymnasiet.
Men jag hörde aldrig någon senast-hemma-tid, jag kom hem när jag hade haft kul klart
-Inte aktuellt under högstadiet, på gymnasiet gjorde jag som jag ville, inte för att det betyder att jag rände runt. Jag var fortfarande i stallet på gymnasiet, var det inte ovan nämnda ridskola så var det andra stallet tre mil ut i skogen.
-Aldrig
Mamma kom på det själv och jag fick skäll -men hon kom inte på det förens jag var 18 så hon la sig inte i det så mycket.
Hade inte slutat då oavsett om hon hade gett mig utegångsförbud eller så, och stallförbud är lite svårt då mina föräldrar inte vet ett barr om hästar utan har skjutsat och betalat tills jag fick moppe/senare körkort och blev mobilare.
-Minns inte. Inte så tidigt iallafall.
Summa summarum har jag haft en rätt fri uppväxt med få regler hit och dit, men å andra sidan har jag inte behövt regler heller på det viset då jag inte sprang ute så mycket, man gör inte gärna det när man ska upp och fodra klockan sex morgonen efter
Så har jag väl velat gjort något så har jag fått det, mina föräldrar har haft förtroende för mig och jag kan inte säja att jag gjort dem besvikna på det viset mer än rökningen kanske
Jag har heller inte umgåtts med partypeople under min uppväxt, hästtjejjer och esteter snarare.
Lite skillnad kanske.