Status
Stängd för vidare inlägg.

Snuffsan

Trådstartare
Snälla någon, säg att tonåren är nerkortade och numera bara är 1½ år eller nåt!!!! :mad: :mad:

/Ilsken mamma
 
Sv: Tonår

Det kan man ju hoppas!! Men det verkar som om det börjar tidigare.... bara att hoppas att det slutar tidigare också.
 
Sv: Tonår

Min blir nu i maj 13 och har haft ett :devil: humör ett bra tag.
Så måste det vara! Det går över när de FYLLER 13!
:bump: :bump:
 
Sv: Tonår

Nej, det börjar vid 12 och slutar vid 20. Om man har tur.
 
Sv: Tonår

Hm.. Själv är jag sexton och måste tyvärr säga att jag fortfarande befinner mig i sagda, förvirrande och aningen irriterande tillstånd... :crazy:
 
Sv: Tonår

Jag är *host* lite äldre än så och får fortfarande tonårsbryt ibland. Mest på morsan.
 
Sv: Tonår

De mest använda orden just nu är "sen" och "ska snart". Men om det går mer änn 30 sekunder från jag sagt något så är det ju spårlöst borta från minnet. Så "sen" finns egentligen inte.

Jag blir vansinnig!!!
 
Sv: Tonår

Ganesco skrev:
Hm.. Själv är jag sexton och måste tyvärr säga att jag fortfarande befinner mig i sagda, förvirrande och aningen irriterande tillstånd... :crazy:

Där tyckte nog jag att det var som värst, mellan 15-17.
Usch så man betedde sig ibland... :crazy: Jag tror mamma är väldigt glad att både jag och syrran är vuxna nu. :D
 
Sv: Tonår

"Jag skall bara" som Alfons Åberg sa :D
Snuttis är sådan periodvis och hon är inte ens tonåring så hur skall det gå sedan :angel:
Du får göra en skylt eller t-shirt åt dottern där det står

Är på semester.
Återkommer senare.
MVH Hjärnan
 
Sv: Tonår

Det där kan jag också ge min son, om han sen skulle sätta den på sig är ju en annan sak...:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Men visst är dom små :devil: söta när dom sover?:angel:
 
Sv: Tonår

*kl*
Måste bara säga... var sak har sin tid... jag bara älskar att ha tonåringar det är som att bli tonåring igen i minnet.
Minns hur du själv var och le när din tonåring gör precis likadant, och förfasa dig när du kommer på vad du gjorde:love:
 
Sv: Tonår

Äää! Det är väl inget..:angel:
Son på 16 som är cool-lugn, dotter på 14 som också är cool-lugn men däremot en 6-åring som jag skulle kunna......:devil: :mad: :crazy: :eek:
 
Sv: Tonår

Hmm.. vad jag gjorde när jag var tonåring....
När jag inte sov eller var i skolan så var jag i stallet:love: :love:
Inget ränna ute här inte, men mamma fick igen det med mina bröder sen istället..:devil:
 
Sv: Tonår

Glöm din dröm Snuffsan!
Nu är det dags, det är bara att bita ihop och vänta tills hon fyller tjugo.
Jag har precis fått dottern att varva ner en aning, fyller tjugo i höst, nu är äldste sonen på G. One to go after that!
Sen ska jag varva ner;)
 
Sv: Tonår

Snuffsan skrev:
Snälla någon, säg att tonåren är nerkortade och numera bara är 1½ år eller nåt!!!! :mad: :mad:

/Ilsken mamma

Håller inte "trotset" på från start till forever????? :angel: Det trodde iaf jag, för så känns det i min familj (där barnen är 8, 10, snart 14, snart 16 och snart 18) :)
 
Sv: Tonår

Varva ner? Varvar hon ner mer så faller hon i koma. Allting går plötsligt så seeeegt. Utom hästarna då, som hon som vanligt fixar jättebra.

Men varför tappar man minnet i den åldern? Typisk situation: Vi städade i trädgården igår. Dottern frågar: -Var ska jag ställa lådan när den är full? -Den är så tung då så du kan bara ställa den under bordet vid huset. -Ok.
10 min senare har hon släpat den tunga lådan tvärs över hela trädgården till grinden. -Men du skulle ju bara ställa den under bordet. -Men ÅÅÅÅHHH!! *stön, suck, himmel med ögonen* Kunde du ju sagt innan jag flyttade den, den är ju tung....
 
Sv: Tonår

:crazy: Tyvärr inte..Den "trevliga" perioden börjar någon gång vid 12 år och slutar Tidigast (vad det verkar) när de närmar sig 15 år....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 664
Senast: Inte_Ung
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: Praefatio
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 844
Senast: Raderad medlem 149639
·
Övr. Barn Barnet har vissa kompisar där man ser en personlighetsförändring hos barnet. Det är ingen som ”far illa” av det men vi märker väldig...
Svar
5
· Visningar
1 051

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp