Tolka själv?

Sv: Tolka själv?

Den varianten (fast utan ryttare då) vet jag ju har testats även med hundar, getter och kor :D

Det är så man roar sig på landet ;)

Så här roar vi oss här!

tolkning.jpg

Det är jag o vår shirehingst.
Han tycker att det är skitkul när vi är ute o busar i full galopp i snön.

Senast ändrad:

oj.. modigt! :bow:

Kul att det fanns ett namn på det tolkköra?

hålle rju på att köra in min c-ponny (alá minikallblodstravare), har känt att han är redo att spännas för men ingen släde och snön ligger ju kvar.. har tolkat väldigt mycket och testat allt..

tolka utan linor= hålla i svansen (nej han beövde inte få n¨got tryck/drag i den då det var så halt så skidorna gled bara man fick minimal draghjälp)
21064_248455764433_582504433_4192358_2735076_n.jpg

http://joizmeds.mittspejs.se/P2504470

så i förrgår tog jag sparken och testade att tolka samtidigt som jag tömkörde.. höll tömmarna i en hand och linan till körselen i den andra.
(tips: tror dte är det bästa att ha vanlig sele så man kan både spänna fast lina att dra med + tömmar genom ringarna)

igår hade jag laddat kameran + hade med medryttaren, dock fick det bli pulka igår..

22364_295802609433_582504433_4440337_2151750_n.jpg

började med att testa att hon åkte och och jag gick bredvid henen och tömkörde
http://joizmeds.mittspejs.se/P2551053#body

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla...
Svar
9
· Visningar
462
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag gifter mig på onsdag och igår upptäckte jag början till munsår:eek: Har haft det en gång tidigare på exakt samma ställe, mitt på...
Svar
15
· Visningar
1 032
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 209
Senast: Inte_Ung
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?