Toknervös

Sablar22

Trådstartare
Imorgon ska Hugos knöl på svansen tas bort eftersom
den växt väldigt mkt på kort tid.
Jag är inte lite nervös, även fast det tydligen ska vara
enkelt fix att ta bort den.

Men alltså tror ni att dom söver honom,
eller blir det lugnande och lokalbed. ? Nån som vet?
Just det där att söva oroar mig mest,
om det blir aktuellt.
Men också att knölen ska vara för stor så att
dom måste amputera svansen :cry:

Hujeda mig .. min HugoGosegris :( :love: :cry:
 
Sv: Toknervös

han får nog lugnande och under lokalbedövning ....min gammeltik hade också en knöl , fast den satt i nacken och jag brydde mig inte om den för hon verkade inte ha besvär av den...växte också till sig fort på slutet , innan den SPRACK......å fy f-n vad det stank :eek:

Det var nån sån där talg tjosan...>uuäärk...
 
Sv: Toknervös

Det är svårt att veta vad de tänker göra. Men du ska inte oroa dig för narkos jämfört med lugnande. När jag oroade mig för narkos sist så sa min veterinär att det är bättre med narkos för då har de full koll på hjärta och andning, vilket de inte har när de ger större doser lugnande. Vilket också husse (som arbetar med narkos på människor) intygade.

Du ska se att det går bra! :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 040
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 153
Senast: Ridinglady
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 179
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 073
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp