Tjolöholm, bilder från maraton!

golden_tinka

Trådstartare
Var nere och kollade på maraton delen av tävlingen på Tjolöholm i helgen, lokal lätt, MSV och DM för västra götaland.
Kameran var såklart med och här kommer endel av resultatet!:)
agilo.jpg

2.jpg

49.jpg

fjord2.jpg

Sv: Tjolöholm, bilder från maraton!

:love::love::love:

Jättefina bilder! Jag har inte varit sär själv, men skulle gärna vara det!

Precis så duktiga är jag o Presto i slutet av sommaren! :D:angel:

(ska snart sätta vagn bakom Presto för första gången)

Länken funkar inte man kommer bara till bilden på Tomas Sjöberg...

Jag hade velat varit där...

Nu gick det bättre!!! Underbara bilder....

Vilka härliga bilder!! Tur att man ska få köra i helgen i alla fall så slipper man abstinensen något när man tittar:D

Vilka fina bilder!!!

Hade gärna varit där o tävlat/tittat, men det går ju inte nu. Har gått 9 dagar över tiden...

Men jag ser att du har fått med både Gerti Hylt o Lotta Pålsson från Laholm. Lotta vann ju t o m!

Vilka härliga bilder!! Tur att man ska få köra i helgen i alla fall så slipper man abstinensen något när man tittar:D

Abstinensen för min del var enorm, hela 4 år sedan jag körde på "riktigt"!:crazy:;)
måste bli ändring på det snart!:D

Själv heja jag mest på Tomas Sjöberg, min gamla tränare!:D

Glöm inte att visa bilder på bebben i haflinger tråden när den kikar ut!:) (tråden ligger ju under avel så det borde ju vara ok!:angel:)

Det är otroligt jobbigt det där!! Och jag känner verkligen av lyckan av att få köra nu när jag kan det! :laugh:

Tack för helt underbara bilder! Vilken bra fotograf du är!

Själv heja jag mest på Tomas Sjöberg, min gamla tränare!:D

Glöm inte att visa bilder på bebben i haflinger tråden när den kikar ut!:) (tråden ligger ju under avel så det borde ju vara ok!:angel:)

Ja han är ju inte dålig precis! Är han bra som tränare?

Har oxå tänkt på att det är en avelstråd så det borde vara ok ;)

Han är super bra en av dom tre bästa jag haft oavsett diciplin!:D

*knapplån*

Tack alla för era snälla kommentarer!:laugh:

Oj när var detta?Jag som skulle hjälpt till.Känner mig lite slarvig nu faktiskt.Jaja hoppas dom förlåter mig i körklubben.Blev ju sugen på att åka ner och träna nu ju.
Fina bilder och den gamla dingle läraren Tomas Sjöberg kände man allt igen.Är det Mats som kör frieserhästen?

Vad jätte häfftig den svart/vita bilden på "Slejpner" blev!! skulle kunna tänka mej den som poster på väggen ;)

Vilka fina bilder! Man blir ju inte lovligt sugen på att börja träna och tävla körning nu.

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 099
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 818
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 643
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 809

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka