Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Problemet när du går i ketos är att du sätter kroppen på svält och när du börjar äta igen kommer kroppen lagra på sig rubbet för att kompensera svälten.
ber om ursäkt att jag feltolkade det du skrev, jag uppfattade det som att du skulle ta de tre veckorna och SEN ta en vecka i taget. Och DÅ blir det inget bra i längden, även om man kanske går ner det man vill gå ner.Jag skrev ju att jag ska ta en vecka i taget, eller hur? MAX TRE VECKOR har jag tänkt! Lägg dig inte i det du inte vet och försök inte vara viktigpetter
visst kan det vara så, jag säger inte att det alltid är felFast ibland så är pulverdiet precis vad som behövs
Jag skrev ju att jag ska ta en vecka i taget, eller hur? MAX TRE VECKOR har jag tänkt! Lägg dig inte i det du inte vet och försök inte vara viktigpetter
Ja då missuppfattade du förbannat mycket.
Fast ibland så är pulverdiet precis vad som behövs och sen lever man lycklig i alla sina dagar. I våras gick jag ned typ 20 kg på 10 veckor (kan ta fram exakta siffror om det är intressant) och sedan dess har jag inte bara legat still utan fortsatt långsamt minska, helt utan ansträngning. Det var skitjobbigt i början, visst, men det var i ärlighetens namn mest att bryta en massa destruktiva automatiska tankemönster som jag hade kring mat och där hjälpte det verkligen att slippa fatta några som helst beslut under en period.
Tycker hon har rätt försvara sig. Hela poängen är att INGEN ska ifrågasätta vilka val man gör för att gå ner!
Min avsikt var att hjälpa, så att det inte blir fel i längden, eftersom jag tolkade det du skrev fel - i mina ögon såg det verkligen ut som att du tänkte strunta i 3-veckorsrekommendationen och köra lite till. Jag har bett om ursäkt för detta och gör det igen. FÖRLÅT!!Jag måste få försvara mig från att bli idiotförklarad av okända människor på internet. Om man själv inte vill göra nåt åt sin övervikt tycker jag att man kan låta denna tråd vara.