Tjejkväll på Rättvik 18april

Nebraska

Trådstartare
Ska vi dra ihop en buketräff?
Buffen kostar 245:-
Skulle Americanese och Jari vilja närvara kan ju dom bara dra på sig en kjol.Nemas problemas.

Sv: Tjejkväll på Rättvik 18april

Tänk om man skulle drista sig med att åka till Dalarna :D

Är det V75 ?

Meeen :D

Fast då kan ju du inte vara med o käka buffe ju , eller ?
Hmm, är det JAG som ska sela :rofl:

Inga problem. Jag är amatör. Selar på henne,sen kan hon stå på gången :cool:.

Såg att det var det men trodde det var på Romme.

Dom körde sin i maj månad såg jag sen,då hade jag ev tänkt att gått men till Rättvik har jag 17 mil enkel resa o sååå långt törs jag inte åka utan min man.....;)

Nemas problemas. Dra på han en kjol och släpa med han ;).

Jag tror att jag kan komma... men i så fall vill jag ta mig tusan ha sällskap upp. Någon från Borlänge eller längs vägen från Borlänge som skall dit?

Vore ju roligt att få se Karma också, sist jag såg henne var hon ju "rätt" bra...

Ok!

Jag är ju numera van att vara ivägen i stallet innan travlopp så... vem vet, snart kanske jag kan göra nytta också!

Och det är klart att det bara var för att jag stod som klistrad vid TV:n och hoppade jämfota som det gick bra för Karma på Romme - inte kan det väl ha haft något alls med formen på hästen, träningen, utfodringen, utrustningen eller kusken att göra heller :rofl:?

Ska vi dra ihop en buketräff?
Buffen kostar 245:-
Skulle Americanese och Jari vilja närvara kan ju dom bara dra på sig en kjol.Nemas problemas.

Ja! :bump: Jag har ju tidigare varit förklädd till Cyndee Peters, jag kan ta upp den tråden igen? :) ÖrebroTravet kör för övrigt imorgon den något suspekta kombinationen "Tjejkväll med hingstvisning", vilket onekligen får fart på min alltför livliga fantasi...:cool:

Åh herregud... hur lyckades de få till det så roligt/galet?

*Jenny har lika galen fantasi hon också*