Tjejkväll på Rättvik 18april

Nebraska

Trådstartare
Ska vi dra ihop en buketräff?
Buffen kostar 245:-
Skulle Americanese och Jari vilja närvara kan ju dom bara dra på sig en kjol.Nemas problemas.

Sv: Tjejkväll på Rättvik 18april

Tänk om man skulle drista sig med att åka till Dalarna :D

Är det V75 ?

Meeen :D

Fast då kan ju du inte vara med o käka buffe ju , eller ?
Hmm, är det JAG som ska sela :rofl:

Inga problem. Jag är amatör. Selar på henne,sen kan hon stå på gången :cool:.

Såg att det var det men trodde det var på Romme.

Dom körde sin i maj månad såg jag sen,då hade jag ev tänkt att gått men till Rättvik har jag 17 mil enkel resa o sååå långt törs jag inte åka utan min man.....;)

Nemas problemas. Dra på han en kjol och släpa med han ;).

Jag tror att jag kan komma... men i så fall vill jag ta mig tusan ha sällskap upp. Någon från Borlänge eller längs vägen från Borlänge som skall dit?

Vore ju roligt att få se Karma också, sist jag såg henne var hon ju "rätt" bra...

Ok!

Jag är ju numera van att vara ivägen i stallet innan travlopp så... vem vet, snart kanske jag kan göra nytta också!

Och det är klart att det bara var för att jag stod som klistrad vid TV:n och hoppade jämfota som det gick bra för Karma på Romme - inte kan det väl ha haft något alls med formen på hästen, träningen, utfodringen, utrustningen eller kusken att göra heller :rofl:?

Ska vi dra ihop en buketräff?
Buffen kostar 245:-
Skulle Americanese och Jari vilja närvara kan ju dom bara dra på sig en kjol.Nemas problemas.

Ja! :bump: Jag har ju tidigare varit förklädd till Cyndee Peters, jag kan ta upp den tråden igen? :) ÖrebroTravet kör för övrigt imorgon den något suspekta kombinationen "Tjejkväll med hingstvisning", vilket onekligen får fart på min alltför livliga fantasi...:cool:

Åh herregud... hur lyckades de få till det så roligt/galet?

*Jenny har lika galen fantasi hon också*

Ja! :bump: Jag har ju tidigare varit förklädd till Cyndee Peters, jag kan ta upp den tråden igen? :) ÖrebroTravet kör för övrigt imorgon den något suspekta kombinationen "Tjejkväll med hingstvisning", vilket onekligen får fart på min alltför livliga fantasi...:cool:

En har häst till start men låter den stå på gången till förmån för en Buketräff.
En annan som mest springer i vägen enligt egen utsago är inbjuden som maskot. Den tredje fantiserar i stulna kläder från Cyndee Peters medan en fjärde googlar ihjäl sig i sin "spaning" mä hjälp av Svajmastartister. Den från värmland har en halmstack till hår. I skåne sitter en jurist och sparrar sina hästar med hjälp av en sambo på cykel osv.osv.osv...

:eek:

Jag går över till Dressyr nu!

Hade jag bott närmare Lines så hade jag inte missat detta för allt i världen!:love:

:eek::o
"censur"

Hmmm grundfrågan kvarstår... Någon som vill åka till Rättvik den 18:e eller?

Annars kan ju Rommes tjejkväll (eller varför ta en tjejkväll om det nu finns herrar som vill med förresten) också ett alternativ, eller vilken travkväll som helst!

Någon som skall med eller någon som har andra förslag?

Jag tänke mest på att det var en fredag.Tjejkväll eller inte kvittar mig.

Jag är redan anmäld till Romme.
Ska dit med mina 2 systrar + svärmor o hennes väninna(70+)
Min yngsta syrra är en ridnörd så jag tänkte att hon skulle få se lite riktiga hästar....ja förutom mina då ;)

Äldsta syrran har egen travare så hon är redan räddad :D

Hur går det här egentligen? Uppslutningen verkar minimal. J
Jenny,ska vi ha en miniträff på stallfiket?

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Kanske konstigt ämne under kategorin ”hästvård” men jag har en nykastrerad unghäst som enligt veterinären måste röra på sig ordentligt...
2
Svar
23
· Visningar
3 146
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 147
Senast: lizzie
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka