Tjejkväll på Jägersro 22 april

Sv: Tjejkväll på Jägersro 22 april

jag vet inte.. men har blivit sjuk dom två gångerna jag skulle varit med innan!!!! och inte vill jag smitta er!!!!!
men nu jäklar så

Tredje gången gillt heter det ju. ;)

Senast ändrad:

Tyvärr, jag är på kurs då...:crazy: Hade glömt det igår, ni får klara er utan mig.

Jag kan boka.

De som har sagt att de skall med är:

Djurjouren
sandra_bure
Conversation Piece
Skaune

Blir vi flera?

Nu har jag äntligen hunnit in.
Jag hänger på! Låter väldigt roligt, kan behöva ladda upp inför tentorna... :crazy:

Ja, vad kul att du också kommer!

Nu är vi:

Djurjouren
sandra_bure
Conversation Piece
Skaune
PiperGarden

Är det fler som vill komma?

Jag är lite sugen på att följa med...!

Det kan vara trevligt att få ansikte på folk här inne även om jag har mina "misstankar" om vem vissa är..! Jag tror jag vet vem Djurjouren är och sen vet jag vem sandra_bure är för henne har jag träffat måååånga gånger! Men det kvittar vem som är vem egentligen för nya bekantskaper är aldrig fel!

Menyn såg ju supersmarrig ut dessutom!! :p

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 250
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: Takire
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 511
Senast: Murphy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 897
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka