Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tyvärr behövde man vara 16 för det men tack för tipset!Du är nog gammal för att jobba på Donken
jo jag hade tänkt sommarjobba! och där kan man tjäna flera tusen så det är ju braSamla pant, samla ihop diverse prylar och sälja på loppis? Sommartid får man väl feriearbeta från det man är fjorton, eller finns det alternativet inte längre?
Kolla dom andra snabbmatskedjorna ocksåtyvärr behövde man vara 16 för det men tack för tipset!
oj jag råkade svara på två nu men hur funkar reklamutdelning? är det bara att skriva att man vill och sen få tidningar eller ahhahaBygga fågelholkar och s
MyNanny.se - barnvakt
sdr.se - dela ut reklam
oj jag råkade svara på två nu men hur funkar reklamutdelning? är det bara att skriva att man vill och sen få tidningar eller ahhaha
Sälja jultidningarhej! jag är en tjej på 15 år som vill tjäna pengar men vet inte riktigt hur? har ni några tips?
Du är för ung för att jobba i kassa (16 års gräns) men det kan finnas butiker som tar in yngre för att plocka varor men det kan vara svårt.hej! jag är en tjej på 15 år som vill tjäna pengar men vet inte riktigt hur? har ni några tips?
På affären hos oss satt de som fyller 15 i år i kassan i sommar.Du är för ung för att jobba i kassa (16 års gräns) men det kan finnas butiker som tar in yngre för att plocka varor men det kan vara svårt.
Men värt att kolla med de butiker som finns i din närhet.
Då går det helt emot vad facket och lagen säger.På affären hos oss satt de som fyller 15 i år i kassan i sommar.
Kolla om du har saker du kan sälja, sånt du inte behöver längre, och sälj dem på loppis.hej! jag är en tjej på 15 år som vill tjäna pengar men vet inte riktigt hur? har ni några tips?
Du kanske få jobba extra i stall på helgerna? Eller jobba extra ibland i butik?hej! jag är en tjej på 15 år som vill tjäna pengar men vet inte riktigt hur? har ni några tips?
Nej. Har googlat och det är nu helt ok enligt lag.Då går det helt emot vad facket och lagen säger.