Sv: Tittar ni på web tv:n?
kl
Kollade hela küren och ptja, så jävla kul startfält var det ju inte. Tråkigt att ett mästerskap får så få starter på någon slags nivå, att Tinne vann var ju absolut ingen överaskning - inte för att hon inte förtjänade det, Favourite är sjukt fin och trevlig. Men övriga kändes lite tunna, Galliano gillar jag för han ser ut att tycka det är riktigt roligt och var jämn och fin. Lussans häst var en positiv syn, den var inte fet och den gjorde ju trevlig piaff även om den verkligen inte var duktig på det där med travökningar.
Sen tyckte jag väldigt många rörde sig ojämnt och tappade lite väl mycket här och var, det var många missar som jag ändå tycker inte ska vara så grova på en Grand Prix, inte tu tal om att det är svårt att rida, men om hästarna utan problem gör de svåra sakerna men har problem med övergångar och sådant, mnjae, då blir jag inte direkt impad.
Faradera trodde jag skulle vara något helt annat så som hon lovordats, inte för att den var hemsk men jag trodde på en riktig wow-häst som man bara skulle dö av.
Gillade KvK's Charleston, han såg ut att tycka det var kul och såg ju ut som Briar minus 100kg, några år och ändå inte samma nerv, men han gav ett trevligt och positivt intryck.