Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!!!I fredags blev det räkor som sagt - det visade sig att det blev firning av att jag har fått fast tjänst, så det passade ju bra!
I lördags gjorde jag pulled beef på nötbog. Första gången jag har gjort det från scratch och det blev väldigt gott.
Igår, lasagne som även är matlåda idag.
Sakerna har inte löst sig, du har löst dem!Tack kära ni! Jag blir fortfarande lite tårögd när jag tittar på kontraktet...! Tänk, att saker och ting löser sig till slut!
Sakerna har inte löst sig, du har löst dem!
Jamen buke är ju som familjen...och jag är inne i rond två ang en ny tjänst sen blev jag plötsligt ambivalent, men det är ju en annan sak. Hemligt än så länge dock så jag outat bara på buke så länge
Jamen buke är ju som familjen.
Grattis @Anna
Så himla kul att läsa!
Jäpp, i alla fall den här tråden. Den är min snuttefilt tror jag. Planerar glass till middag, sambon sover borta och BARNET ska få torsk med mandelpotatis och pepparrot. Jag tar liiiiiiiiiite fisk och sparar mig till den hemliga glassbyttan...
Min pappa gick och åt mandeltorsk i läkarnas matsal när jag skulle födas och sköterskorna skickade iväg honom att äta något när jag skulle födas.