Vilken familj är inte det?Lite lätt dysfunktionell ibland dock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken familj är inte det?Lite lätt dysfunktionell ibland dock
Min pappa gick och åt mandeltorsk i läkarnas matsal när jag skulle födas och sköterskorna skickade iväg honom att äta något när jag skulle födas.
Har bakat asfula bullar. BARNET fick utforma dem
Nej. Det är uteslutet. Bullar formgivna av BARN kan inte vara asfula. Det är en omöjlighet. Du menar att barnet har skapat personliga bullar. Du råkade säga fel, bara, troligen påverkad av mobiltelefonens strålning eller något liknande.
Stavningsfunktionen gick bananas.Nej. Det är uteslutet. Bullar formgivna av BARN kan inte vara asfula. Det är en omöjlighet. Du menar att barnet har skapat personliga bullar. Du råkade säga fel, bara, troligen påverkad av mobiltelefonens strålning eller något liknande.
PARTNERN är i det här fallet skitkass på att utföra sin hushålleliga plikt och lämnar helt samvetslöst uppgiften till mig.
Stavningsfunktionen gick bananas.
Det är typ Jackson Pollockbullar.
Min också. Mitt danska wienerbröd var spårlöst försvunnet när jag ville ha det.Vi kan byta partners om du vill? Min är alldeles för bra på att äta upp kakor/godis, fastän han säger att han inte vill ha
Min också. Mitt danska wienerbröd var spårlöst försvunnet när jag ville ha det.
Visst! Vi kör en wife swap (kan vara det vidrigaste tv-program som har producerats). Men jag måste varna dig om att min är storkonsument av glass men samtidigt kinkig i smaken. Hen lever på en speciell sorts häagen dazs (jag skämtar inte ens) så se till att ni har separat ekonomi!Vi kan byta partners om du vill? Min är alldeles för bra på att äta upp kakor/godis, fastän han säger att han inte vill ha
Visst! Vi kör en wife swap (kan vara det vidrigaste tv-program som har producerats). Men jag måste varna dig om att min är storkonsument av glass men samtidigt kinkig i smaken. Hen lever på en speciell sorts häagen dazs (jag skämtar inte ens) så se till att ni har separat ekonomi!
Så lömskt! Det låter som att ni inte Kompletterar varandra alls. Och det ska en göra i en tvåsamhet, har jag hört. Jag och min partner Kompletterar varandra utmärkt genom att jag inte vill äta hens djurförtryckande glass och hen inte vill äta min lakrits. Det är Äkta Kärlek! 1+1=7 och sådär.Separat ekonomi får det bli! Alternativt att jag köper hem all glass förutom rätt sort?
Min fungerar på följande sätt; vi handlar och jag frågar om han vill ha något. Han säger nej för att sen glufsa i sig allt jag köpt till mig
Så lömskt! Det låter som att ni inte Kompletterar varandra alls. Och det ska en göra i en tvåsamhet, har jag hört. Jag och min partner Kompletterar varandra utmärkt genom att jag inte vill äta hens djurförtryckande glass och hen inte vill äta min lakrits. Det är Äkta Kärlek! 1+1=7 och sådär.
Ursäkta mig men du vet väl ändå ingenting om sådant här som Kompletterande Tvåsamhet? Du vet väl inte ens om du har en PARTNER över huvud taget.Nej, @Killaloe, nu tror jag att @Trani alldeles har missförstått det här med Komplettering.
Du och din partner tycks Komplettera varandra utmärkt - förutsatt att du är Kvinna och partnern Man, förstås, annars blir det ju helt fel. Du planerar och genomför inköpen, han äter upp. Det är ju perfekt Komplettering och absolut inget problem! För du menar väl inte att han ska planera sina måltider i förväg? Nej, så dum jag är, det kan du ju inte mena.
Ursäkta mig men du vet väl ändå ingenting om sådant här som Kompletterande Tvåsamhet? Du vet väl inte ens om du har en PARTNER över huvud taget.