Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har bara ätit pasta och köttfärssås en gång sedan sonen flyttade hemifrån! Men det är alltså tillåtet för vuxna utan barn att äta det?
Jo, jag har förstått att det är en vana de har. När jag växte upp drev min sydtr och jag igenom att vi skulle ha pasta och köttfärssås på lördagarna, men den vanan har sedan länge fallit bort.Jag äter ofta hos mamma och pappa på söndagar - och på söndagar serveras 90% av gångerna spaghetti och köttfärssås. Så ja, jag antar det
(Hade jag bestämt maträtter till middagarna hade det kanske blivit lite mer varierat, men de är väldigt fast i den här vanan )
Färdiga pizzabottnar är sjukt bra panikma ändå @Killaloe har själv en i kylen för när orken tryter.
Jag har bara ätit pasta och köttfärssås en gång sedan sonen flyttade hemifrån! Men det är alltså tillåtet för vuxna utan barn att äta det?
Det är verkligen bra panikmat! Jag har alltid envisats med att göra egna bottnar, men färdig deg är så himla mycket enklare så jag har svårt att motivera mig till att hålla på med planeringen och mecket det innebär att baka själv. Det får räcka att baka bröd för att det är kul och vara nöjd med att pizzorna blir väldigt bra med klar botten.
(Vilket märke tycker du är bäst förresten? Eller det kanske inte skiljer så mycket mellan de olika? Jag har typ bara testat en sort och fortsatt med den eftersom det är bra )
Du kan ju kalla det ragu bolognese om det känns bättre.
Det är verkligen bra panikmat! Jag har alltid envisats med att göra egna bottnar, men färdig deg är så himla mycket enklare så jag har svårt att motivera mig till att hålla på med planeringen och mecket det innebär att baka själv. Det får räcka att baka bröd för att det är kul och vara nöjd med att pizzorna blir väldigt bra med klar botten.
(Vilket märke tycker du är bäst förresten? Eller det kanske inte skiljer så mycket mellan de olika? Jag har typ bara testat en sort och fortsatt med den eftersom det är bra )
Och jag tycker att det tar en halv evighet att göra pizza och då har jag ändå gjort med degmix och färdig tomatsås. Plåtar, deg, skärbrädor etc tar ju upp hela köket och sen behöver man grädda flera plåtar för att alla ska bli mätta.
Har lovat mig själv att aldrig mer göra det.