Jag alskar Gustavs korven ocksa ... men Melkers hast ar nagot i errr hastvag. Helt otorligt god. Kanske lika bra att jag inte kan ta med mig hem ... det hade blivit lit otympligt med tanke pa varmen. LOL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Troligen led jag av tillfällig sinnesförvirring när jag plockade upp en lammbog ur frysen och släpade med den på semester. Varför gör man en sån sak?
Förlåt men
Förlåt men
Jag åt en grillad ciabatta med kyckling, cream cheese och pesto på kafé ikväll. Helt okej men inget att skriva hem om.
Svenskstyle = partyhattar, papperslyktor, dillkronor, västerbottenpaj, snapps och öl.Sa ... Jag funderar pa ett litet kraftkalas ... med bade Svensk 'style' och Louisiana 'style' kraftor. Nu till den stora fragan ... vad har man till? saser? dip? Vad?
Evolverats? Tillbehör?@monster1 Sjalvklart alla kul party tillbehor ... Men visst har man mer an kraftor, vasterbotten ost och dricka pa bordet? Jag kommer inte alls ihag vad man hade for 30 ar sedan nar jag bodde har ... och vet annu mindre hur det evolverat och vad man har pa bordet nu.