Nej falabella! Du vet de där små ponnyerna som man friterar.Flafel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej falabella! Du vet de där små ponnyerna som man friterar.Flafel?
Jag som trodde det var flitelade fläckfiskal du hade ätit!Nej falabella! Du vet de där små ponnyerna som man friterar.
Falamares? Med fitron?Jag som trodde det var flitelade fläckfiskal du hade ätit!
@Blomster: Tack för recepten (båda lät jättegoda!) men jag tror citronen föll bort från receptet, hur mycket ska det vara?
@athena_arabians En påse ostbågar och ett stort glas mjölk, det är rena rama hälsokuren ju!
@athena_arabians En påse ostbågar och ett stort glas mjölk, det är rena rama hälsokuren ju!
Jag har faktiskt en flik uppe med recept på Maria Montazamis ostpanerade kyckling på blad. Med - cheesedoooooodles!Jag tvivlar...
Jag har faktiskt en flik uppe med recept på Maria Montazamis ostpanerade kyckling på blad. Med - cheesedoooooodles!
Vill du ha?
Enjoy!Särbon skulle nog älska det, han gillar både kyckling och ostbågar!
Harom dagen hittade jag "Melkers Hastkorv". Den godaste korven i hela varlden. I kvall blev det en (farskt, okokta gronsaker) broccoli salad med majs, lok, och en hel massa godis ... och sa Melkers hastkorv.