Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Marinerade gröna sojaslemproppar
*onda ögat* Jag finns också! Och jag tycker det låter så ohemult gott med alla era orgier i de där sakerna jag inte KAN äta för då dör jag, så jag bad er att inte beskriva de där sakerna så ohemult...gott? Då tror jag att @Petruska herself eller om det var @Anna som började skriva slemproppar! Och jag är GLAD för det! Så det så!
*onda ögat* Jag finns också! Och jag tycker det låter så ohemult gott med alla era orgier i de där sakerna jag inte KAN äta för då dör jag, så jag bad er att inte beskriva de där sakerna så ohemult...gott? Då tror jag att @Petruska herself eller om det var @Anna som började skriva slemproppar! Och jag är GLAD för det! Så det så!
Gränsfall. Falafel är okej, men de där små röda...jo men de är okej!Äsch då! Ingår linser och falafel också i Mat Som Ej Får Nämnas Vid Namn, utan endast genom utrikiska omskrivningar? (Jag får som lite Voldemort-vibbar.)