Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mmm, Rydbergs färdiga potatissallad är en sådan där sak som jag bara älskar utan att riktigt kunna förklara det. En bit varmrökt lax med en klick sådan vid sidan av är en underbar och löjligt enkel sommarmiddag för migLatmaskmiddag blev färdig potatissallad, rostbiff, sallad och vinägrett. Kändes lagom med typ 2 minuters prepp innan ätande.
Mmm, Rydbergs färdiga potatissallad är en sådan där sak som jag bara älskar utan att riktigt kunna förklara det. En bit varmrökt lax med en klick sådan vid sidan av är en underbar och löjligt enkel sommarmiddag för mig
Ok, jag kan uppdatera med att svärandet var helt befogat, att premiären gick käpprätt åt helskotta och att det blev köttgryta från frysen till middag i torsdags. Men vi blev varse om att brandlarmet fortfarande fungerar och fick något att skratta åt i alla fallSambon har i födelsedagspresent från sig till sig importerat en elektrisk pizzaugn från Italien som värmer upp till 500 grader och därmed kan göra riktig napolitansk pizza. Efter lååång väntan levererades den igår och jag sitter just nu och väntar på premiärpizzan. Jag har hört några "fuck" och "shit" från köket men på det stora hela verkar det stabilt
Rapport från köket:Ok, jag kan uppdatera med att svärandet var helt befogat, att premiären gick käpprätt åt helskotta och att det blev köttgryta från frysen till middag i torsdags. Men vi blev varse om att brandlarmet fortfarande fungerar och fick något att skratta åt i alla fall
Stackars sambon har nu felsökt varenda steg i processen och identifierat exakt vad som gick fel var, så ikväll blir det ett nytt försök! Förhoppningsvis utan rökutveckling