Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min vän är fortfarande död. Även om jag inte förstår det alls. Nu ska vi till sväronen på Gotland i två veckor. Utan alkohol då de inte nyttjar sådant. Jag älskar dem men så som jag mår kommer detta bli en prövning.
Min vän är fortfarande död. Även om jag inte förstår det alls. Nu ska vi till sväronen på Gotland i två veckor. Utan alkohol då de inte nyttjar sådant. Jag älskar dem men så som jag mår kommer detta bli en prövning.
Och så har vi ju min partners klassiker, rödbetssemlor.Tack för alla härliga rödbetsförslag. När jag har testat alla är rödbetorna slut.
Idag testade jag att använda dem i muffins och så gjorde jag rotfruktschips. Visa bifogad fil 34826
Största misären med Skåne är att jag inte har några
Kantarellställen.
Tröstar mig med roséVLIN (grand recolte) och Yayoi Kusama på k special. Älskar både rosé och kusama.
Det här att jag trodde att Yayoi Kusama var någon slags matprodukt och googlade för att se vad det var du hade på dina K-Special-flingor behöver vi inte låtsas om va?Största misären med Skåne är att jag inte har några
Kantarellställen.
Tröstar mig med roséVLIN (grand recolte) och Yayoi Kusama på k special. Älskar både rosé och kusama.
Det här att jag trodde att Yayoi Kusama var någon slags matprodukt och googlade för att se vad det var du hade på dina K-Special-flingor behöver vi inte låtsas om va?
(jag tyckte även att det lät märkligt att dricka vin och äta frukostflingor innan jag insåg mitt misstag, men tänkte att det kanske är så det blir när man är själv för första gången på fem veckor)