Vilket är fusket?Pasta carbonara, fuskvarianten. Också känt som snabbmat här hemma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket är fusket?Pasta carbonara, fuskvarianten. Också känt som snabbmat här hemma.
Jag bara steker bacon, kokar pasta, blandar ihop det plus grädde och svartpeppar, och så rå äggula på efteråt. Så definitivt ingen riktig carbonara, men syndigt gottVilket är fusket?
Har fet prestationsångest inför kvällens middag
Siktar på att få gästen salongsberusad.
Vad kan det vara för gäst måntro? Edward Blom, kanske? Pitabröd, blandade grönsaker från trädgården, tzatziki och halloumi. Rönt lantvin som tyvärr var rätt tunt till. Efterrätt första äppelpajen på egna äpplen - satte trädet för tre år sen. Vaniljsås och gott kaffe, Paltkoma de lux.
Var?Lagade lasagne hos mamma och pappa ikväll som tidig födelsedagsmiddag. Sallad till, glasstårta och citronsorbet efter!
Igår en magnifik räkmacka på uteserveringsquiz med ett gött gäng (bl.a fina mattrådare!) - jag tror det smörstekta surdegsbrödet gjorde mycket men även den picklade fänkålen, som jag definitivt ska försöka mig på att göra igen!
Visa bifogad fil 34997
Äter fridfull frukost i gästfritt gästkök och laddar för att cykla efter lördagsgodis åt karaktäristiskt barn.
Igår hemodlade grönsaker, god fisksoppa och kreativt garnerad chokladtårta.
VLINET flödade.
Åh! Den såg verkligen inte dum ut!Kajskjul 8! Sommarmenyn gäller bara helgen ut men den kanske finns på menyn annars också.