Öppna och luktaFunderar om man kan använda uråldrig oöppnad creme fraiche burk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Öppna och luktaFunderar om man kan använda uråldrig oöppnad creme fraiche burk
Dumplings (veganska) med broccoli, fiberrika bönor och mycket soja och citron samt små roliga chilis jag hittade bland tomaterna. BARNET åt några glutenfria dumplings som fick godkänt. SKORK har röjt järnet och vrålar DODIS! MEA DODIS! på ett icke-subtilt sätt.
Kär väns yngsta barn har fått reda på att medicin inte fungerar längre, så vi är under isen. De ger henne max ett år
Åh nej!Dumplings (veganska) med broccoli, fiberrika bönor och mycket soja och citron samt små roliga chilis jag hittade bland tomaterna. BARNET åt några glutenfria dumplings som fick godkänt. SKORK har röjt järnet och vrålar DODIS! MEA DODIS! på ett icke-subtilt sätt.
Kär väns yngsta barn har fått reda på att medicin inte fungerar längre, så vi är under isen. De ger henne max ett år
Går det att få en bild på duken?Är inte så road av matlagning just för närvarande, men desto mer road av när pappa lagar mat som jag kan äta absurda mängder av
Idag hade vi kalas för familjemedlem (inte jag) och fick massor med god mat! Ugnsrostad potatis, blomkål och kikärtor med tahinidressing. Grillad kyckling med salsa verde (utan sardiner pga bortskämt barn, aka jag). Fänkålssallad med äpple, rädisor och en dressing baserad på apelsinmarmelad (!). Goda tomater av olika slag med labneh och hemgjord pesto.
Mitt bidrag till måltiden var foccacia med fetaost, rosmarin och havsalt. Samt efterrätten - äpplekaka med mängder av kardemumma och vaniljglass.
Visa bifogad fil 35144
Och det kan ha varit så att jag tog om både en och två eller kanske tre gånger efter bilden togs. #yolo liksom
Åh nej!
Det där med DODIS är nog mitt fel.
Det är metervaran med det fantastiska namnet TORGERD från Ikea som min moder sytt till (pga långt bord sås vårt att hitta roliga dukar). Superfint tyg!Går det att få en bild på duken?
Jag kände på mig att en när som helst kan få nytta av en extra chokladbit.DODIS-kamraten. Det är rätt gulligt
Ja, barnet har slutat svara på den enda behandling som gick att ge. Sånt som inte ska hända.
Gå till Market (Rosenlund) och ät friterad avokado i din ensamhet! Eller prova ett nytt ställe?Vad i all världen ska jag då äta? Dagens dos av fibrer fick jag till lunch, idag i form av bönor och ärtor med vegan färs och en massa kryddor. Så lite lagom med kolhydrater skulle sitta fint.