Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som absurda mängder mat!Lunch bestående av ugnsbakad laxsida med citron och oliver. Jordgubbsparfait till efterrätt. Nu blir det en tupplur i solen innan vi ska "äta upp tårtresterna" innan hemresa.Mayday, mayday!
Alltså det låter såå gott!Den bruna maten - lyckligtvis godare än snygg. Daal med kirskål direkt från trädgården och årets första spenatskörd.
Kan verkligen rekommendera senapskräm och picklad kål!Jag känner en överraskande lust att laga långkokt högrev som "stek". Måste ta en funderare på vad jag ska servera till, bara.
Ja, längtar efter att äta enbart grönsaker när jag kommer hem...Låter som absurda mängder mat!
Hur gör en senapskräm?Kan verkligen rekommendera senapskräm och picklad kål!![]()
Vad är vanamei-räkor?Ikväll gjorde vi asgod pasta med charlottenlök, virlök, lite cayenne, citron, vitt vin, basilikaolja, små räkor, vanamei-räkor och kammusslor. Till det ohemula mängder parmesan. Sååååå gott!
Vad är vanamei-räkor?
(Jag är strängt uppfostrad med att man inte använder parmesan på pasta med fisk eller skaldjur.)