Turkisk yoghurt, majonäs, sötstark senap, cayenne, persilja, salt och peppar - rena rama hälsokosten!Hur gör en senapskräm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Turkisk yoghurt, majonäs, sötstark senap, cayenne, persilja, salt och peppar - rena rama hälsokosten!Hur gör en senapskräm?
Det där låter helt klart som en sådan där tillställning då jag skulle ha velat vara en fluga på väggen.Igår serverades det grekisk sallad till sen lunch och sedan en fantastisk fika hos boyfriends ex-fru med fru, gemensam dotter, fruarnas gemensamma son, två hundar som skulle ha parat sig tre gånger under helgen men inte riktigt fått feeling så tiken fick stanna. Detta mitt uppe i en flytt, så det var fantastiskt rörigt och härligt på alla sätt. Avväpnande för mig, dessutom, som inte träffat ex-frun förut. Inte för att jag behöver prestera inför henne på något vis, men jag är lite besatt av goda intryck... hur som helst, det serverades hallon täckt med vit choklad och marshmallows, kört i ugnen tills lagom. Serverades med vaniljglass. Ja, det var väldigt sött men i liten portion (okej, två små portioner) och med starkt kaffe till blev det hur bra som helst.
Jag hittade en klump bortglömd lammfärs som jag skulle vilja göra något med. Vad ska jag göra med den? Jag känner mig sugen på något så enkelt som välkryddade biffar med tzatziki, men är öppen för lite mer äventyrliga förslag.
Saker som heter något med kräm, brukar väl vara väldigt hälsosamma?Turkisk yoghurt, majonäs, sötstark senap, cayenne, persilja, salt och peppar - rena rama hälsokosten!
Ehh? Boyfriend har två exfruar som har en son tillsammans?fruarnas gemensamma son,
Ehh? Boyfriend har två exfruar som har en son tillsammans?
Ja, jag vet att jag inte har med att göra, men.
Helgen låter underbar! Jag älskar såna där lapptäcken till familjeträffar!
Ostfylld cannelloni täckt med lammfärssås röstar jag för! Älskar det!Jag hittade en klump bortglömd lammfärs som jag skulle vilja göra något med. Vad ska jag göra med den? Jag känner mig sugen på något så enkelt som välkryddade biffar med tzatziki, men är öppen för lite mer äventyrliga förslag.
Japp!Saker som heter något med kräm, brukar väl vara väldigt hälsosamma?
Såklart! https://alltommat.se/recept/karins-cannelloni/ det receptet använder kah men byter till lammfärs plus ParmaskinkaÅh jösses vad gott! Det får det bli!
Men @Killaloe får gärna dela med sig av sitt cannellonirecept för framtida bruk, om hon orkar?
Jag tycker nog det tyder på att din partner är dålig - jag menar, du ska väl inte behöva kommunicera utan partner bör fantiskt kunna läsa dina tankar eller gissa sig till vad du vill!Hepp, jag blev snuvad på min moussaka eftersom att NÅGON redan hunnit börja med maten när jag kom hem från jobbet och jag varit dålig på att kommunicera mina planer (betyder det att jag är en DÅLIG PARTNER?). Så det blev kycklinggryta med timjan och lime istället, men det var så vansinnigt gott att jag är redo att förlåta det mesta.
Nu rödvin och Alvedon. Fint ska det vara!
Jag menar det!Jag tycker nog det tyder på att din partner är dålig - jag menar, du ska väl inte behöva kommunicera utan partner bör fantiskt kunna läsa dina tankar eller gissa sig till vad du vill!
Fancy med alvedon och rödvin!