Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din partner verkar inte vara så bra på det där med handling?! För visst var det väl du som fick hem orimliga mängder typ betor?Relationskris. Bad om ättiksgurka. Fick saltgurka. En gigantisk burk.
Relationskris. Bad om ättiksgurka. Fick saltgurka. En gigantisk burk.
Din partner verkar inte vara så bra på det där med handling?! För visst var det väl du som fick hem orimliga mängder typ betor?
Gul lök. Typ 10 kilo gul lök.
Och nej. Ärligt talat värdelös, om man inte skriver en extremt detaljerad lista. Men jag uppmuntrar försöken (och kommer kasta saltgurkan).
Och nej. Ärligt talat värdelös, om man inte skriver en extremt detaljerad lista. Men jag uppmuntrar försöken (och kommer kasta saltgurkan).
Jag skrev Inlagd Ättiksgurka! Med ett OBS! Efter.
Vad ska du med det till? Det är ju skitäckligt.Jag skrev Inlagd Ättiksgurka! Med ett OBS! Efter.
Jag skrev Inlagd Ättiksgurka! Med ett OBS! Efter.
Jag tror att det är mycket djupare. Han respekterar henne inte. Den rövhatten.Det känns som om ni har lite matrelaterade kommunikationsproblem
Men det är väldigt roligt för oss andra
Jag tror att det är mycket djupare. Han respekterar henne inte. Den rövhatten.