Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Matbloggen Zeinas kitchen är så himla bra. Och Zeina verkar så cool.
Idag har jag lagat hennes kurdiska linssoppa. Det blev givetvis gott, även om jag så klart bara följde receptet lite så där som en inspirationskälla. Gott, lite naanlikt tunnbröd till, som jag köpte på Orienthuset.
Idag har jag lagat hennes kurdiska linssoppa. Det blev givetvis gott, även om jag så klart bara följde receptet lite så där som en inspirationskälla. Gott, lite naanlikt tunnbröd till, som jag köpte på Orienthuset.
Recept är förslag! De är till för att utgå från, inte följa!Den är underbar, jag har hittat många recept där (typ, jag modifierar ju nästan alltid recept ).
Ja, jag har tänkt att hon är en kvinna i din smak! Det är tur att hon är gift, så kan vi sukta bäst vi gitter.Jag älskar henne! Alla recept jag kollat verkar super, en sån jag får inspiration av.
Ja, jag har tänkt att hon är en kvinna i din smak! Det är tur att hon är gift, så kan vi sukta bäst vi gitter.
Vi kan bilda en fanclub!SAMBO lagar ofta efter, eller med inspiration från, hennes recept. Igår exempelvis, gjorde han någon tomatsås med aubergine till pasta. MMM GOTT sa jag, Zeinas sa han
Vi kan bilda en fanclub!