Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahahaha ditt förtroende för BIHUSTRUN är verkligen stort när det gäller matlagningOch så är jag i VÄRDINNEKRIS!
Får besök av uppburen gourmet, känd från denna tråd, inom mycket kort. Den enda som kommer att ha tid att fixa något att knapra på är - - - BIHUSTRUN!!!
Gud hjälpe oss.
Och så är jag i VÄRDINNEKRIS!
Får besök av uppburen gourmet, känd från denna tråd, inom mycket kort. Den enda som kommer att ha tid att fixa något att knapra på är - - - BIHUSTRUN!!!
Gud hjälpe oss.
Det är realitetsanpassat.Hahahaha ditt förtroende för BIHUSTRUN är verkligen stort när det gäller matlagning
Gud hjälpe oss.
Gud hjälpe oss.
Alltså jag hade ändå någon form av förhoppning här efter allt prat om BIHUSTRUN och så visar det sig att det var goda rabarber- och citronmelissgrottor som bjöds! Plus gott kaffe! Inga fiskpinnar så långt ögat nådde! Besvikelse, lättnad och fascination blandades med varandraSå ohemult kul! Fiskpinnar och aioli?
Alltså jag hade ändå någon form av förhoppning här efter allt prat om BIHUSTRUN och så visar det sig att det var goda rabarber- och citronmelissgrottor som bjöds! Plus gott kaffe! Inga fiskpinnar så långt ögat nådde! Besvikelse, lättnad och fascination blandades med varandra
Haha nej, klappade inte bihustrunMäh.
Men kul, jag gjorde muffins med exakt den fyllningen här om dagen.
Fick du klappa bihustrun?
Haha nej, klappade inte bihustrun
Bihustrun hade nog klappat dig om hen hade vågat! Det är alltid lite känslosamt med personer en har sett växa upp.Haha nej, klappade inte bihustrun
Jag har från säker källa att det är ömsesidigt.Gaaah. Hade jag gjort
Jag är lätt bedårad av bihustrun.
Lättodlade grödor.Men kul, jag gjorde muffins med exakt den fyllningen här om dagen.