Allt som säljs i burk är bra! Du kanske kan pickla den vita burksparrisen @Petruska ?Annars finns det konserverad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allt som säljs i burk är bra! Du kanske kan pickla den vita burksparrisen @Petruska ?Annars finns det konserverad
Såg det på Willys i söndags!Jag vill ha vit sparris imorgon! Varför finns det ingenstans?
Vilken toppenidé!!Allt som säljs i burk är bra! Du kanske kan pickla den vita burksparrisen @Petruska ?
Självklart, den innehåller ju burksparrisVilken toppenidé!!
Självklart, den innehåller ju burksparris
Haha ja men gärna! Älskar russin!Vi kan ha Om-det-blir-Kris-tema! Leva på konserver och russin en vecka!
Valborgsmeny är mycket sagt, men det blir vit sparris, hollandaise och lax till middag.Tänkte bjuda min snälla mamma på valborgsmat för att hon hjälper till med så mycket.
Krustader med brie, i ugn och en klick fikonmarmelad, ett glas Prosecco
Sparris med gravadlax samt Hollandaisesås, Prosecco
Lite vila, sedan stallet. Efter det blir det drinkar, har förberett så att det kan bli GT eller Mojito (troligen så blir det både och).
Förhoppningsvis blir det grillat, måste få på den nya grillslangen till gasen ordentligt.
Då blir det ngt kött som hon har hemma, grillad majs, marinerad svamp, halloumi, salladslök och tänkte göra poatisknytten med kryddsmör i. Har förvisso så att vi kan grilla på kol om det skulle bli så!
Någon annan med valborgsmeny?
Tänkte bjuda min snälla mamma på valborgsmat för att hon hjälper till med så mycket.
Krustader med brie, i ugn och en klick fikonmarmelad, ett glas Prosecco
Sparris med gravadlax samt Hollandaisesås, Prosecco
Lite vila, sedan stallet. Efter det blir det drinkar, har förberett så att det kan bli GT eller Mojito (troligen så blir det både och).
Förhoppningsvis blir det grillat, måste få på den nya grillslangen till gasen ordentligt.
Då blir det ngt kött som hon har hemma, grillad majs, marinerad svamp, halloumi, salladslök och tänkte göra poatisknytten med kryddsmör i. Har förvisso så att vi kan grilla på kol om det skulle bli så!
Någon annan med valborgsmeny?
Fler gäster anmälde sin närvaro! Partner ilade ut efter mer sparris. Jag tar ett lugnande bad. När gästerna kommer häller vi Bitterfitta i dem.Valborgsmeny är mycket sagt, men det blir vit sparris, hollandaise och lax till middag.