Är du säker på att det bara var en gon o tonic?Jag har ätit upp min födelsedagspresent. Det blev menyn på bilden, ölus en eko-aperol spritz till partner och en hipstrig gon o tonic till mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du säker på att det bara var en gon o tonic?Jag har ätit upp min födelsedagspresent. Det blev menyn på bilden, ölus en eko-aperol spritz till partner och en hipstrig gon o tonic till mig.
Jag minns inte!Är du säker på att det bara var en gon o tonic?
Bara en gon och tonic, men desto mer ölus, tydligenÄr du säker på att det bara var en gon o tonic?
Bara en gon och tonic, men desto mer ölus, tydligen
Gon som är så gott!
Det här att ingen i denna MATTRÅD noterar menyn.
Det här att ingen i denna MATTRÅD noterar menyn.
Gnudi är ett väldigt gulligt, sådär fulsött, litet djur som bor i Anderna och lever på små minisniglar. Det hörs ju på namnet!Men VAD är Ricotta gnudi?
...eller också är det ostbollar, men det låter så mycket tråkigare.Gnudi är ett väldigt gulligt, sådär fulsött, litet djur som bor i Anderna och lever på små minisniglar. Det hörs ju på namnet!
Vi lyckades tolka det som gnocchi, med lite möda och fantasi. Det visade sig korrekt när rätten kom in.Men VAD är Ricotta gnudi?
Såna djur äter ju inte jag!Gnudi är ett väldigt gulligt, sådär fulsött, litet djur som bor i Anderna och lever på små minisniglar. Det hörs ju på namnet!
Aha, då var det väl ostbollar dårå. Tråkmåns.Såna djur äter ju inte jag!
Nä! Va? Igen? Nord eller syd?Och om någon undrar, så styr jag mot Italien för en månad på lördag. Jäklar vad god mat jag ska äta!
Jag tolkade det som felskrivning.Aha, då var det väl ostbollar dårå. Tråkmåns.
Tror att det är som gnocchi fast med ost i, kan det stämma?
Syd. Stannar i fyra veckor.Nä! Va? Igen? Nord eller syd?