Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackGrattis på födelsedagen @Ceta
I vanliga fall är jag anställd av en helt vanlig kommun. Det är inte den som har skickat hit mig, utan ett nordiskt språkprojekt jag har blivit inbjuden att delta i. Otroligt lyxigt. Anledningen till att vi är på Lysebu är att det är en av "De nordiska pärlorna" som samarbetar med Nordiska Ministerrådet som är de som håller i själva projektet.Vem/vad är du anställd av??
Alltså Göteborgare! I fredags åt jag på Masala vid Redbergsplatsen. Jättegott och prisvärt indiskt! Åt paneer kadhai, vitlöks-koriander-naan och öl. Mums!
På lördagen var jag på 30-årsfest på landet utanför Tidaholm, vegetarisk och vegansk knytisbuffé och chokladtårtor.
Idag västerbottenpaj med sallad, kaffe och kanelbulle på en 4H-gård utanför Kungsbacka, efter ett pass get-yoga
Skall se om jag vågar.. Har jättegärna vin i maten men om inte vinet är gott känns det inte helt lyckat.. Kanske går att använda som blomgödning.Går det att ha i någon gryta där du balanserar upp den med något annat?
Alltså Göteborgare! I fredags åt jag på Masala vid Redbergsplatsen. Jättegott och prisvärt indiskt! Åt paneer kadhai, vitlöks-koriander-naan och öl. Mums!
På lördagen var jag på 30-årsfest på landet utanför Tidaholm, vegetarisk och vegansk knytisbuffé och chokladtårtor.
Idag västerbottenpaj med sallad, kaffe och kanelbulle på en 4H-gård utanför Kungsbacka, efter ett pass get-yoga