Sojakorv med bröd och ketchup får det bli till lunch.
Till kvällen kanske jag tar fram en bit broccolipaj ur frysen. Eller glass.
Tog fram två pannkakor och vaniljglass ur frysen, och hallonsylt ur kylen där det var minusgrader.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sojakorv med bröd och ketchup får det bli till lunch.
Till kvällen kanske jag tar fram en bit broccolipaj ur frysen. Eller glass.
Nix, sådana känner jag igenMacroner?
Jag gissar på amaretti - alltså italienska mandelkakor
Väldigt goda och rätt enkla att göra själv.
Det är veganlobbyn som varit i farten och där ingår inte russindamen? (Förutom konstiga konserver med kött - det blev nog lite galet där!)
När jag var en fattig student brukade jag äta fasan och rådjurssadel och sånt som jag hade i frysen, när det var kris. Jag fattar inte varför jag nu ska behöva äta burkravioli och pulvermos i kris.
”Någon här som testat Glenn Ellen? https://www.systembolaget.se/dryck/roseviner/glen-ellen-625201
Fick tips om det av en anställd på systembolaget. Var ju skamligt billigt och hade givetvis köpt och testat om det funnits i butiken. Men nu var det beställningsvara...”
@Nebraska
Just den, nej, men vi köpte nån flaska vitt för samma peng (de rear inte, men gör prissänkningar på utgående produkter) som var lysande. Nu 39, innan 89. Är det en sån skulle jag chansa. Eller beställ 5, testa och lämna tillbaka om det är rävgift...
Fick denna igår och tänkte precis detsamma! Krigsrussin har jag minsann läst är typ det viktigaste när det gäller att överleva krisen.
När jag var en fattig student brukade jag äta fasan och rådjurssadel och sånt som jag hade i frysen, när det var kris. Jag fattar inte varför jag nu ska behöva äta burkravioli och pulvermos i kris.
Helt ok, men saknar tyvärr syra.
Jag har vakenmardrömmar om hur de gräver fram mig ur ruinerna och ger mig burkravioli. Att bara dö under sagda ruiner framstår som ett attraktivt alternativ. Om jag inte hinner få med mig fiskelinan som @Hyacinth ska strypa sig med.Samma här, som fattig student i slutet av månaden åt jag älgkött. Burkravioli har jag inte ätit sedan grundskolan och tänker banne mig inte börja med det nu! Försöker någon tvinga mig kan jag säga att det blir en lokal kris där och då...
Det BLIR ju kris av den maten. Jag ställer frågan om hönan och ägget här.Man vet inte att det Är kris, om man inte äter pulvermos med torrmjölkspulver och burkskinka.