Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaaa det gör vi!Åh, det lät gott! Det kan vi testa ihop (med brun tofu få ) nästa gång
Välartad SON!SJUK. Vacklade hem från jobbet. Har nu sovit några timmar och SONEN har just leverat torkad mango, briocher och kaffe.
KRIGSKIRSKÅL.Paj idag med kirskål, spenat, nässlor och knipplök. Körsbärstomater och fetaost som topping. Till det gröna blad och valnötter.
Om kroger kommer på våren kommer jag iaf att vara självförsörjande på ogräs - det känns som en liten tröst när jag tittar på kirskåls- och nässelinvationen i trädgården
Ifall en inte vill vara så himla onyttig och äta krigsrussin liksom!KRIGSKIRSKÅL.
Gurkläsk alltså?! Berätta mer!men sambo kom hem med min favorit: gurkläsk
Gurkläsk alltså?! Berätta mer!
Alltså den verkar ju helt fantastisk ju! Vilken himla rolig grej (lavendel låter ju däremot mer som att dricka tvålvatten typ )Cucumis heter den! Gurka och lite basilika. Finns en lavendelläsk från samma företag. Tyskland har hur mycket knäpp läsk som helst!
Alltså den verkar ju helt fantastisk ju! Vilken himla rolig grej (lavendel låter ju däremot mer som att dricka tvålvatten typ )
Alldeles fantastisk skulle jag säga. Hade dessutom tur med bordsplaceringen så vi hade riktigt roligt vid bordet.Regnbågstartar! OSTAKAKA! Vilken middag @Ariane