Sandviksmisär.
Bruksortsmisär... de har en bra Thai, men den hann vi inte till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sandviksmisär.
Lista inför helgens målning:Jag har hjälpt två nära vänner i deras nyköpta hus hela helgen. Tänk vad några liter färg kan göra
Med anledning av detta har maten blivit enkel och snabblagad. Så sedan midsommar har maten varit:
Korv med bröd
Grillat med pommes
Midsommarafton firades med några flaskor bubbel och mer målning. Målar gör man bäst med ett bubbelglas i handen![]()
@hastflicka: Fläderbål är livsfarligt, det smakar inte ett dugg sprit så det går att dricka hur mycket som helst![]()
Skriver under på den. Midsommarbålen i år blev just fläder och rabarber. Mådde som man förtjänade på lördagen@hastflicka: Fläderbål är livsfarligt, det smakar inte ett dugg sprit så det går att dricka hur mycket som helst![]()
Jag övervägde att väcka honom med just de kloka orden som argument! Dessutom hade jag ju haft en jobbig dag med turistande i Berlin och flygresa hem, medan han hade roat sig med något så avkopplande som översvämning på jobbet!@Petruska: Det där med självservering av alkohol känns så b. Är det för mycket begärt att få LITE service iaf?!
Receptet!!!*Har inte läst hela tråden och allt sånt*
Allrasupergodaste favoritrabarberpajen? Själv har jag en klar favorit nu; med flingsalt i.![]()
![]()
Åt poké bowl för första gången idag till lunch, sådär lite lagom efter alla andraRå lax som smälte i munnen och massa andra goda grejer, mums.