Sandviksmisär.
Bruksortsmisär... de har en bra Thai, men den hann vi inte till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sandviksmisär.
Lista inför helgens målning:Jag har hjälpt två nära vänner i deras nyköpta hus hela helgen. Tänk vad några liter färg kan göra
Med anledning av detta har maten blivit enkel och snabblagad. Så sedan midsommar har maten varit:
Korv med bröd
Grillat med pommes
Midsommarafton firades med några flaskor bubbel och mer målning. Målar gör man bäst med ett bubbelglas i handen
@hastflicka: Fläderbål är livsfarligt, det smakar inte ett dugg sprit så det går att dricka hur mycket som helst
Skriver under på den. Midsommarbålen i år blev just fläder och rabarber. Mådde som man förtjänade på lördagen@hastflicka: Fläderbål är livsfarligt, det smakar inte ett dugg sprit så det går att dricka hur mycket som helst
Jag övervägde att väcka honom med just de kloka orden som argument! Dessutom hade jag ju haft en jobbig dag med turistande i Berlin och flygresa hem, medan han hade roat sig med något så avkopplande som översvämning på jobbet!@Petruska: Det där med självservering av alkohol känns så b. Är det för mycket begärt att få LITE service iaf?!
Receptet!!!*Har inte läst hela tråden och allt sånt*
Allrasupergodaste favoritrabarberpajen? Själv har jag en klar favorit nu; med flingsalt i.
Åt poké bowl för första gången idag till lunch, sådär lite lagom efter alla andra Rå lax som smälte i munnen och massa andra goda grejer, mums.