Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, makrill! Idag är min sista arbetsdag för säsongen. Sedan kommer jag att kunna få nyfångad makrill under sommaren!Stekte ett par små makrillar med massa dill till middag igår. Ugnsrostade färskpotatisarna istället för att koka dem. Tänkte jag skulle få lite variation. Lessons learned: A: Allt blir godare om man steker det i lite vispgrädde. B: Kokt färskpotatis är trots allt godast i längden.
Åh, makrill! Idag är min sista arbetsdag för säsongen. Sedan kommer jag att kunna få nyfångad makrill under sommaren!
Episkt kan vara både bra och dåligt.Vi planerar några dagars utflykt, från Landet till Skogen. Episk matlagning väntar, tar med sesamolja och sriracha för att hålla nöden på avstånd.
Episkt kan vara både bra och dåligt.
Hoppar in i tråden. Ämnet kan ha varit uppe tidigare. Hur lyckas man med champinjonsåsen till pastan? Jag får ingen smak på den. På resturang smakar det himmelskt så jag vill också lyckas med smaken.
Här undrar vi vilken mat du förväntar dig att få, som ska piggas upp med sriracha och sesamolja. När jag tänker på husvagnssemester med episk mat i inlandet, tänker jag på typ fläskkotlett med potatis och brunsås. Sesamolja på det känns lite udda?Exakt! Drt kan bli vad som helst. Nämnde jag husvagnen?
Här undrar vi vilken mat du förväntar dig att få, som ska piggas upp med sriracha och sesamolja. När jag tänker på husvagnssemester med episk mat i inlandet, tänker jag på typ fläskkotlett med potatis och brunsås. Sesamolja på det känns lite udda?
Här undrar vi vilken mat du förväntar dig att få, som ska piggas upp med sriracha och sesamolja. När jag tänker på husvagnssemester med episk mat i inlandet, tänker jag på typ fläskkotlett med potatis och brunsås. Sesamolja på det känns lite udda?
På tal om husvagnsmat.
En bekant gjorde "husvagnsgryta" som innehöll tärnad skinka, stekt köttfärs, spagetti, grädde och ketchup.
Det slog aldrig fel att en blev bjuden på detta om en hälsade på under campingtiden.
Herregud. Hade det blivit bättre med sriracha?
Herregud. Vilken outhärdlig semester.På tal om husvagnsmat.
En bekant gjorde "husvagnsgryta" som innehöll tärnad skinka, stekt köttfärs, spagetti, grädde och ketchup.
Det slog aldrig fel att en blev bjuden på detta om en hälsade på under campingtiden.
haha jag tycker att det låter helt ok. så länge som jag slipper fiskHerregud. Vilken outhärdlig semester.