Ja. I halvcm tunna skivor. Penslar med en blanding av olja, sambal oelek och lönnsirap.Vad gör du med sötpotatisen? Grillar den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. I halvcm tunna skivor. Penslar med en blanding av olja, sambal oelek och lönnsirap.Vad gör du med sötpotatisen? Grillar den?
Ja. I halvcm tunna skivor. Penslar med en blanding av olja, sambal oelek och lönnsirap.
Gäller att ha tålamod och låta de ligga kvar tills de nästan, nästan är vidbrända .Tack, det måste jag prova någon gång!
Gäller att ha tålamod och låta de ligga kvar tills de nästan, nästan är vidbrända .
Med tunga och ister!Höns i majonnäs
Igår sillförrätt(goda lokala sillar!) och därefter ett sällsynt köttillfälle: vi grillade högrevsburgare som vi åt med en avokadosalsa, tomatsoppa, stark ost och en stor sallad.
Tomatsalsa kanske?Knappast tomatsoppa. Vad jag menade vet jag inte, men autocorrect skapade en intressant målitd
För några dagar sedan åt jag en grym bröllopsmiddag.
Förrätt;
Kalix löjrom med lök, citron tapioka & smetana
Huvudrätt: Stekt fjällröding med persiljerötter, syrad lök, rökt forellrom & gräslöks hollandaises
Efterrätt: Passionsfrukts maräng tartlett
Jag blev mätt, jag blev nöjd, jag blev gift.
Sedan dess har jag försökt få ner konsumtionen en smula. Det går så där, faktiskkt. Midsommar och allt.
Åh, en MAKE. Gratulerar til honom. Du måste ju vara ett kap.