Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ostbågar och punsch. Yey!
Skulle just fråga!Och nej, jag är inte gravid. Jag bara prokrastinerar packning och planering.
Vi har försökt lämna hemmet sedan 10.00 inte iväg än.
Jag läser en väldigt intressant bok, Nu äter vi! av Jenny Damberg. Där finns bland annat ett smörgåstårterecept från en bok på 40-talet som jag skulle vilja dela med mig av till er.
Ursäkta, men jag sitter faktiskt o äter!Jag läser en väldigt intressant bok, Nu äter vi! av Jenny Damberg. Där finns bland annat ett smörgåstårterecept från en bok på 40-talet som jag skulle vilja dela med mig av till er.
Nej. Jag vägrar tro att det där är på allvar.Jag läser en väldigt intressant bok, Nu äter vi! av Jenny Damberg. Där finns bland annat ett smörgåstårterecept från en bok på 40-talet som jag skulle vilja dela med mig av till er.
Jag läser en väldigt intressant bok, Nu äter vi! av Jenny Damberg. Där finns bland annat ett smörgåstårterecept från en bok på 40-talet som jag skulle vilja dela med mig av till er.
Midsommarmenyn blir enkel i år mitt i flytten. Fyllda krustader till förrätt, grillad biff med sötpotatis, bea och sallad. Efterrätten jordgubbar blev inställd då det var en mil lång kö. Kanske slår vi till på B&Jglassen som finns i frysen.