Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart!Kan man frysa in en gryta med matvete och bogfläsk?
Håller med många ovan här - vill man bara ha hetta är ju tabasco ett bra alternativ men sriracha är så mycket... mer
Det är typiskt nåt som kan bli godare tom av att frysas!Kan man frysa in en gryta med matvete och bogfläsk?
Men himmel! Var det en pedagogisk måltid? Hur är det annars möjligt?Fick lunch på jobbet idag... Tur att jag var vrålhungrig, annars vette tusan om jag klarat av att käka det. Exakt vad det var för något vet jag inte men kunde identifiera: spagetti, wokgrönsaker, kött (tror det var fläsk) i något som såg ut som och kanske smakade som brunsås
Mycket konstigt Serverades med en tetra Smakis två torra skivor bröd och smör. Som sagt, tur jag var hungrig.
Men himmel! Var det en pedagogisk måltid? Hur är det annars möjligt?
Jag beklagar och förundras.Icke. Under vissa omständigheter "bjuder" (det ska förmånsbeskattas) min arbetsgivare på mat. Den lagas i storkök (ej kommun) så nivån på den är kraftigt varierande. Tyvärr...
Trots omständigheterna är det inte det sämsta jag ätit på min arbetsplats...Jag beklagar och förundras.
Men det är ju helt galet att förmånsbeskattas för mat som knappt verkar ätbar får ni bra mat ibland iaf?Icke. Under vissa omständigheter "bjuder" (det ska förmånsbeskattas) min arbetsgivare på mat. Den lagas i storkök (ej kommun) så nivån på den är kraftigt varierande. Tyvärr...
Men det är ju helt galet att förmånsbeskattas för mat som knappt verkar ätbar får ni bra mat ibland iaf?