Jag får nog äta lite glass ikväll för att kompensera. (Det var ju ett jäkla tjat om denna Häagen Dazs Salted Caramel överallt! Är den ny? Eller bara jäkligt god? @VLMF)
Jag föll bara för grupptrycket! Den var god men inte MAGISK.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får nog äta lite glass ikväll för att kompensera. (Det var ju ett jäkla tjat om denna Häagen Dazs Salted Caramel överallt! Är den ny? Eller bara jäkligt god? @VLMF)
Jag kommer sätta dig på ignore om du tänker vara i Rom. Jag vill också till Rom och har längtat dit hela vårenPå väg mot Rom från flygplatsen. Vansinnigt hungrig sedan de deppiga nudlarna med biff - Edward!- på Landvetter för nio timmar sedan. Tur att middagsvanorna är sena i Italien.
Jag kommer sätta dig på ignore om du tänker vara i Rom. Jag vill också till Rom och har längtat dit hela våren
Det där lät jättegott!Kokt färskpotatis med dill, ugnsbakade tomathalvor och oliver, fetaostgratinerad paprika och aubergine, stekt halloumi, zucchini frittata, vattenmelon och fetaost. Fransk äppelcider.
Jordgubbs- och rabarberpaj och vispgrädde.
Det där lät jättegott!
Misär. Hemlös i Rom utan middag. Räddad i sista stund av en romersk bilförare i likaledes romersk bil, en fjollig hotellportier och en kexchoklad. Tänkte på @Miran s dramatik i norra norrland. Här är i alla fall varmt.Jag kommer sätta dig på ignore om du tänker vara i Rom. Jag vill också till Rom och har längtat dit hela våren