Helt fruktansvärt
Jag försökte formulera något fyndigt om hur man skulle kunna ha den där ostmassan som fyllning i en smörgåstårta men blev så illamående att det inte gick.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt fruktansvärt
Har vi inte tidigare bestämt att ostron och musslor är en grönsak? Eller var det i ett annat sammanhang den eminenta slutsatsen drogs?
Fisk och skaldjur ingår i Edward Bloms kostcirkel. Vegant eller inte.Har vi inte tidigare bestämt att ostron och musslor är en grönsak? Eller var det i ett annat sammanhang den eminenta slutsatsen drogs?
De bönsorterna tycks vara de ENDA som ingår i kostcirkeln!Verkar vara det enda raka. Kanske kan jag lägga till lite extra bönor i form av kaffe och choklad utan att det hela urartar fullständigt.
De bönsorterna tycks vara de ENDA som ingår i kostcirkeln!
Mycket!Sund grabb den där Edward.
Mycket!
Jag planerar måltider i stil med sparris med hollandaise och musslor med aioli.
Kött är ju en stor grej i det Edwardianska köket, så jag hoppas på lite stöd från @athena_arabians på den punkten. Undrar om Edward gillar att grilla och röka sin mat?
"Ju fulare desto godare" - ett budord väl värt att tänka på ...
"Ju fulare desto godare" - ett budord väl värt att tänka på ...
Jag är HELT inne på att laga Edward Blom-inspirerad mat! Om mina godmodiga små skämt gör dig så ofattbart olycklig blir jag så ångerfull så det kan du inte tro! Som straff ska jag genast äta ett kilo smält ost med sked!Vi kanske kan nöja oss med att inspireras av honom
Här försöker man tänka utanför BOXEN och vad får man (JAG) för det? Efter allt jag gjort för er, är detta tacken? Nänä. Tänk inte på mig när jag slevar i mig CF direkt ur förpackningen.
Jag är HELT inne på att laga Edward Blom-inspirerad mat! Om mina godmodiga små skämt gör dig så ofattbart olycklig blir jag så ångerfull så det kan du inte tro! Som straff ska jag genast äta ett kilo smält ost med sked!
Duktig flicka du, jag och två kilo ost
Jag är mycket fundersam när det gäller din Inställning här. Väldigt mycket negativ energi. Har du tänkt på hur Kosmos förorenas av det?Om ni behöver diettips sen när ni fått era små infarkter så kan ni kontakta mig för experttips.
Jag har gått i HJÄRTskola, så det så!
Jag är mycket fundersam när det gäller din Inställning här. Väldigt mycket negativ energi. Har du tänkt på hur Kosmos förorenas av det?
Jag tror att en rejäl ostbricka kan få dig på bättre humör!
Amen sistah! Ost och sprit till @Miran
Inte mig emot, det är inte jag som är drabbad.
p.s Det var jag som åt Budapestbakelse senast igår.
Känner mig lite smickrad @Petruska - annars brukar du ju anklaga mig för att vara och närmast patologisk munter. Kan inte jag få sprida lite negativa energier för en gångs skull? Va, va, va????