Åh, med storblommig inredning?
Nej mer åt kristallkronehållet, stil och klass. Flygel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, med storblommig inredning?
Nej mer åt kristallkronehållet, stil och klass. Flygel.
Åhå. Jag har bott i denna gudsförgätna stad som stundom luktar fiskmjöl... därav nyfikenheten.
Det jag tänker på låg i ett hörn nära torget. Högt i tak, vackra originaldetaljer men stylat av Laura Ashley på speed. Dock 20-ish år sedan.
Det skulle kunna vara samma, men i så fall har de bytt ägare. Inga blommiga kuddar så långt mitt öga nådde.
Snabb googling senare; det är samma. På min tid gick det mer i mintgrönt och storblommigt.
Laura Ashley ser man knappast numera, tror jag? Jag hade glömt eländet, men påmindes nu om ett MYCKET småblommigt dop på Lidingö för många år sedan. Herregud vilka hopplösa klänningar!Åhå. Jag har bott i denna gudsförgätna stad som stundom luktar fiskmjöl... därav nyfikenheten.
Det jag tänker på låg i ett hörn nära torget. Högt i tak, vackra originaldetaljer men stylat av Laura Ashley på speed. Dock 20-ish år sedan.
Hittade det här receptet i natt och tänkte såklart på den här tråden!
Gode tid!Hittade det här receptet i natt och tänkte såklart på den här tråden!
Men bara smaka på ordet "varm smörgåstårta" liksom?! VAD kan gå fel?!Det ser ut som en lasagne... med kapris på
Men bara smaka på ordet "varm smörgåstårta" liksom?! VAD kan gå fel?!
Men bara smaka på ordet "varm smörgåstårta" liksom?! VAD kan gå fel?!
Jag tycker att vi alla ska göra varsin varm smörgåstårta till middag idag och sedan jämföra våra erfarenheter!Men bara smaka på ordet "varm smörgåstårta" liksom?! VAD kan gå fel?!
Rykande leverpastejskräftfluff
Jag tycker att vi alla ska göra varsin varm smörgåstårta till middag idag och sedan jämföra våra erfarenheter!
En mycket god idé!
Och rent allmänt för tråden så tycker jag att vi kan ha någon form av veckatema igen. Kanske inte nödvändigtvis varm smörgåstårta, men det var väldigt inspirerande sist vi hade något liknande
Ja, Edward Blom! För mig är det en helt ny grej!Satt och tänkte exakt samma sak!
Jag föreslår tema Edward Blom. Vill man modifiera för att kunna överleva ( dvs minska fettet) bör det ju vara okej. Har aldrig lagat något av hans recept och känner för en utmaning.
Annars Kalf-Hansen kanske? Men ogräs äter ju många av oss ändå.
Ja, Edward Blom! För mig är det en helt ny grej!
Det vill säga, jag känner så klart till honom, men jag har endast dimmiga begrepp om hans mat. Han gör egna recept, alltså, eller är det mer som en kulturell tematik i stil med brässerad njure, ostron och hummer termidor?
Ogräs har jag levt på sedan i påskas, så lite brässerad njure skulle verkligen vara en omväxling!