Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gör man när man marinerar makrillen i lök?Satt och jobbade och plötsligt hade maken fixat grillad makrill marinerad i riven rödlök mm. En potatissallad med bl.a dionsenap och kapris till + ett örtsmör. Herregud vad gott.
Vi ska på 50-årskalasknytis. Jag tar med en glasnudelsallad med ohemula mängder yuzu, chili och ingefära samt råa grönsaker. En påse jordnötter reser vid sidan om.
Vi lyckades ta fel på dag tyckte det var lite konstigt att ha fest en söndag. Det var tydligen igår. Kontentan är skämshatt på och vi kommer äta nudlar resten av veckan...
Du får skylla på TigerMammaHormoner.Snacka om värdelösa gäster
Du får skylla på TigerMammaHormoner.
Hur gör man när man marinerar makrillen i lök?
Vi lyckades ta fel på dag tyckte det var lite konstigt att ha fest en söndag. Det var tydligen igår. Kontentan är skämshatt på och vi kommer äta nudlar resten av veckan...
Förlåt - men herregud vad kul!
Vi hanterade det mästerligt genom att gå till Ivar Lo-parken och dricka grön Tuborg samt äta cheddarchips.
Men vad skulle man ta sig till då? Alltså, jag har ingen aning. Lite beroende på vem jubilaren var, hade jag väl skämts mer eller mindre och jubilaren skämts mer eller mindre och sen vet jag inte.Så mästerlig hade då inte jag varit. Grattis !
Men vad skulle man ta sig till då? Alltså, jag har ingen aning. Lite beroende på vem jubilaren var, hade jag väl skämts mer eller mindre och jubilaren skämts mer eller mindre och sen vet jag inte.