Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lutar åt att ROMANGSER förutsätter ROMANTIK, så att säga. Det är inte så värst stimulerande för ROMANTIKEN med smaklös mat, äckligt vin och smaklöst kaffe.Men hur är det med romangserna som sägs frodas på dessa tillställningar??? Är de värda bristen på kulinarisk fröjd sas?
Jag lutar åt att ROMANGSER förutsätter ROMANTIK, så att säga. Det är inte så värst stimulerande för ROMANTIKEN med smaklös mat, äckligt vin och smaklöst kaffe.
Recept på det tack.Spaghetti med broccolipesto idag. Går att äta typ jämt! Så löjligt gott!
Dock hade sambon använt upp både äppelcidervinägern och pumpakärnorna utan att säga till så jag fick improvisera (just ju funderar jag på om jag borde DUMPA?! i vanlig ordning - han är så ohyfsad?! ). Det blev bra med inte riktigt lika roligt att äta solrosfrön som det är att äta pumpakärnor
Recept kommer härRecept på det tack.
Hörni vi ska ha knytis-tapas till morgondagens Eurovisionkväll. Vad tycker ni att jag ska göra för rätter?
(Helst vegetariskt, ska det vara köttigt för det gärna vara superenkelt för jag köttar inte ofta.)
(Sanningen att säga lagar jag ju mat ypperligt sällan överlag.)
Patatas bravas blir det garanterat. Älskar detChampinjoner fyllda med vitlök och persilja är ju en höjdare. Patatas bravas? Manchego?